ششمین و آخرین مرحله از دومین دوره بازی های لیگ زیر گروه و دسته یک بانوان فصل 92-91 جمعه 30 فروردین ماه جاری در ورزشگاه شهید کشوری تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این مسابقات به صورت بازی 501 دبل پایان (به صورت 3 لگ از 5 لگ) انجام خواهد شد که در پایان 6 دوره مسابقه در لیگ زیرگروه، 4 نفر برتر این رنکینگ در فصل آینده در لیگ دسته یک بازی خواهند کرد.

تا پایان دور پنجم در جدول امتیازات مسابقات لیگ دسته یک دارت بانوان کشور، خانم ها مونس برکتی (فارس) و سونیا جرجانی (گلستان) پیشتاز این مسابقات هستند و زهرا شهرام نیا (تهران) نیز در رده سوم قرار دارد.

در جدول زیر گروه بانوان نیز تا پایان مرحله پنجم خانم ها ساجده احمدی (گلستان) و مدینه ملک حسینی (گلستان) و افسر شامخی (لرستان) رده های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور اظهار داشت: طبق اساسنامه لیگ، در صورت تاخیر تا 15 دقیقه بعد از زمان شروع هر بازی (در لیگ دسته یک) و عدم حضور حریف، آن بازی برای بازیکن غایب، غیبت محسوب شده و غیر از واگذاری بازی با نتیجه 2 بر صفر به حریف حاضر، طبق قوانین غیبت با ایشان برخورد خواهد شد./زر
برچسب ها: دارت ، بانوان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار