خانه هنرمندان ایران با اجرای نمایش خیابانی "سکوت، سال 10 هجری است"به کارگردانی میلاد جباری مولانا از 23 تا 25 فروردین میزبان علاقه مندان به آثار مذهبی و مناسبتی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه خبری هنرمندان، این نمایش 35 دقیقه ای که اجراهای خود را از جمعه 23 فروردین در میان استقبال خوب مخاطبان آغاز کرده است، روایتی امروزی از واقعه غدیر خم است که با الهام از مستندات تاریخی و مذهبی و بدور از هرگونه تعصب پذیری، داستان واقعه غدیر خم و حوادث پس از آن را با بازی میلاد جباری مولانا و محمدمهدی ملک در قالب یک مناظره روایت می کند.

نمایش خیابانی "سکوت، سال 10 هجری است"نوشته و کارگردانی میلاد جباری مولانا به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)  تا 25 فروردین هر روز از ساعت 19 در محوطه بیرونی خانه هنرمندان ایران اجرا می شود.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به مجید دارستانی و مهران عشریه دستیاران کارگردان، مرضیه اسدی منشی صحنه، سودا احمدی و محمد جباری گریم اشاره کرد.

علاقه مندان برای تماشای این نمایش می توانند در روزهای یاد شده از ساعت 19 به محوطه باز مقابل خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابانایرانشهر، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار