با اجرای آخرین مراحل طرحهای مهر ماندگار در استان اردبیل اهالی این استان بویژه در مناطق محروم با تمام وجود مهر و خدمتگزاری دولت خدمتگزار را احساس می كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ استاندار اردبیل گفت : تلاش دولت این است كه تمامی طرحهای نیمه تمام را تا پایان عمر دولت به پایان رسانده و باری بر دوش دولت آینده نگذارد .

اکبر نیکزاد افزود : طرحهای بزرگی در قالب طرح مهر ماندگار در حال اجراست و تمامی تلاش ها بر این است كه این طرحها در این دولت پایان یافته و در اختیار مردم متعهد و انقلابی استان اردبیل قرار گیرد .

كمال الدین میرجعفریان معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز گفت : 27 طرح مهر ماندگار در استان اردبیل شامل هفت طرح در حوزه راه و شهرسازی ، هشت طرح در بخش آب منطقه ای ، یك طرح در حوزه آب و فاضلاب شهری ، دو طرح صنعت ، معدن و تجارت ، 2 طرح در حوزه شركت گاز و چهار طرح دانشگاه علوم پزشكی از جمله طرحهای مهر ماندگار استان است.

وی افزود : هر یك از این طرحها شامل زیرمجموعه ها و ریز طرحهایی است كه در قالب طرحهای مهر ماندگار تعریف شده و در حال اجرا هستند.

میرجعفریان  گفت : تعدادی از طرحهای مهر ماندگار استان به بهره برداری رسیده و بخش دیگری از این طرح ها با نزدیك به 70 درصد پیشرفت فیزیكی در حال اجرا هستند

وی  افزود: تلاش می شود طرحهای مهر ماندگاری كه به لحاظ زیرساختی در اقتصاد و عمران استان تاثیرگذار هستند در الویت قرار گرفته وبه زودی تكمیل شوند./ب

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، مهر ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.