جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: 18 خودرو حامل کمک‌های سپاه شهرستان بوشهر به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،عبدالرضا دشتی اظهار داشت: بسیجیان و نیروهای سپاه شهرستان بوشهر نیز همپای دیگر گروه‌های امدادی از نخستین لحظات وقوع حادثه زمین‌لرزه در شهرستان دشتی در منطقه حضور یافتند و به کار امداد و نجات پرداختند و همچنان نیز مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی به اقدامات صورت‌گرفته در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و بیان داشت: مهمترین اقدام در ساعات اولیه زمین‌لرزه، کمک به عملیات امداد و نجات بود که نیروهای ما به صورت گسترده‌ای در این برنامه حضور داشتند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته برای تامین نیازهای ضروری مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: بیشترین تلاش خود را برای تامین این نیازها به کار گرفته‌ایم و تاکنون کمک‌های ما در شش مرحله به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی ارسال شده است.

وی از تداوم ارسال این کمک‌ها تا زمان استقرار کامل زلزله‌زدگان خبر داد و اضافه کرد: صبح امروز ششمین کاروان کمک‌ها برای زلزله‌زدگان ارسال شد که توسط 18 خودرو این کار انجام شد.

دشتی به محتویات این کمک‌ها اشاره کرد و افزود: فرش، وسایل آشپزخانه، آب معدنی، مواد غذایی و وسایل بهداشتی از جمله کمک‌هایی است که امروز توسط سپاه شهرستان بوشهر ارسال شد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که احساس کنیم به کمک‌های ما نیاز است، برای خدمت به زلزله‌زدگان اماده هستیم و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد./ک

برچسب ها: زازله ، سپاه ، ارسال ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.