شهردار زیراب در مازندران با اشاره به وقوع بیش از 50 تصادف در پنج سال اخیر، گفت: روند اجرایی چهار بانده شدن محور سوادکوه تسریع شود.

صادقیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به آغاز طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه از ابتدای پل سفید تا تونل شیرگاه از 2 سال پیش تاکنون افزود: از سال 86 تاکنون در دو منطقه حادثه خیز "سرخکلا" و "بالازیراب" شاهد وقوع بیش از 50 تصادف با بیش از 20 کشته بوده‌ایم.

شهردار زیراب با تاکید تصریح کرد: حدود دو پنجم جمعیت شهر زیراب در مناطق الحاقی بالازیراب و سرخکلا که ورودی و خروجی شهر را تشکیل می‌دهند، زندگی می‌کنند و این دو نقطه از مهم‌ترین نقاط حادثه‌خیز شهر زیراب است.

وی خواستار انجام عملیات راهسازی در مناطقی که معارض ندارد، شد وگفت: دست اندرکاران طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه پس از دو سال از آغاز طرحچهار بانده شدن محور هنوز نتوانسته‌اند تملک زمینهایی که شامل اعیان و عرصه حریم طرح می‌شود را تملک کنند.

صادقیان به وجود ادارات و نهادهای مختلف خدماتی و مورد مراجعه مردم در حاشیه محور سوادکوه در شهر زیراب و وقوع تصادف فوتی و جرحی در آن اشاره کرد و افزود: وزارت راه و مجریان طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه،تمهیداتی را برای افزایش امنیت رفت و آمد شهروندان اتخاذ کنند .

وی به پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر زیراب برای حل مشکلات مربوط به محور سوادکوه اشاره وتصریح کرد:مشکل مالی به عنوان مهم‌ترین مانع اجرایی شدن طرح اعلام می‌شود ولی امنیت عبور و مرور شهروندان باید در اولویت برنامه ریزی‌های مسئولان قرار گیرد.

بگفته شهردار زیر آب جاده موجود در محور سوادکوه برای حجم مسافران جوابگو نیست و مسدود شدن محورهای مواصلاتی دیگر مازندران به این مشکلات می افزاید./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.