مدیر کل تعزیراتی حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: عرضه قاچاق سوخت خارج از شبکه در استان موجب محکومیت متخلفان به جزای نقدی شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگا خبرنگاران ؛سید مرتضی مدنی فدکی گفت: در پی کشف مقدار 18 هزار  لیتر سوخت قاچاق شامل  گازوئیل از چندین دستگاه اتوبوس در ایست و بازرسی گلوگاه های نصرت آباد و کوله سنگی علاوه بر توقیف سوخت حمل شده متخلفان به جزای نقدی به میزان 300 میلیون ریال محکوم شدند.

وی افزود: این پرونده با شکایت گمرک زاهدان به شعبه ویژه رسیدگی قاچاق کالا و ارز مستقر در این گلوگاه ها ارجاع شد که در این رابطه نسبت به رسیدگی و اعمال قانون منجر شد.

وی با بیان اینکه متخلفان موظف به پرداخت جزای نقدی طبق حکم صادره هستند ادامه داد: در طی یک هفته گذشته در پی استنکاف تعدادی از متخلفان در پرداخت جزای نقدی نسبت به پلمپ واحد صنفی در زاهدان اقدام شد.

وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت بر واحد های صنفی تنها به ایام و مناسبت های خاص منحصر تعلق ندارد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بر اساس گزارش بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت تعداد زیادی پرونده در رابطه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، احتکار و عدم ارائه فاکتور در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: درراستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مطلوب قانونی هدفمندی یارانه ها و همچنین حمایت از حماسه اقتصادی بازرسی از واحد های صنفی و عرضه کالا با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت./ک

برچسب ها: جزای ، نقدی ، محکوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.