نخستین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در مواد پیست برگزار و نفرات برتر شش ماده معرفی شدند و زهرا خسروشاهی رکابزن تبریزی تیم دبیری و تنها نماینده ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در سال 2013 2 مدال طلا کسب کرد و طلای تیمی در رشته تیم اسپرینت به دبیری تبریز رسید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،در این رقابتها در رده سنی جوانان در ماده دور حذفی زهرا خسروشاهی از تیم دبیری تبریز قهرمان شد و پرستو باستی از تیم پاسارگاد تهران و فاطمه هداونداز هیئت همدان دوم و سوم شدند.

در ماده تیم اسپرینت تیم دبیری تبریز با زمان 53 ثانیه و 42 صدم ثانیه طلا گرفت و هیئت همدان با زمان 54 ثانیه و 62 صدم ثانیه و پاسارگاد تهران با زمان یک دقیقه و 77 صدم ثانیه دوم و سوم شدند و در ماده تعقیبی انفرادی زهرا خسروشاهی از تیم دبیری تبریز با زمان 2 دقیقه و 51 ثانیه و 62 صدم ثانیه اول شد و نرگس عبدی از تیم پاسارگاد تهران با زمان 3 دقیقه و 3 ثانیه و 90 صدم ثانیه در جایگاه دومی و پرستو باستی از تیم پاسارگاد تهران با زمان 3 دقیقه و 4 ثانیه و 25 صدم ثانیه سوم شد.

اولین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در مواد پیست و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

در این دوره از رقابتها رکابزنان 11 تیم ( هیئت کرمانشاه، میثاق خراسان رضوی، هیئت همدان، هیئت اصفهان، هیئت کردستان، هیئت فارس، ترافیک تهران، دبیر تبریز، کاشی الماس کویر رفسنجان، پاسارگاد تهران و استقامت تهران) حضور داشتند./ع

برچسب ها: کسب ، رقابت ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.