شهرکرد/

دو میدانی کاران استقامت و نیمه استقامت ملی پوش ناشنوای ایران در شهرکرد اردو زدند

مربی دوندگان استقامت تیم ملی در شهرکرد گفت: ورزشکاران استقامت و نیمه استقامت ناشنوایان ایران به همراه دو مربی برای مسابقات رکورد گیری جهت حضور در رقابت های المپیک ناشنوایان جهان و مسابقات آسیایی در شهرکرد اردو زدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

ولی اله محمودی افزود: این اردوی آمادگی تا پایان فروردین ماه در سازمان ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت:‌ حسین صداقت، قهرمان آسیایی از استان اردبیل، مهران سرافراز نایب قهرمان آسیا از استان اصفهان، علیرضا و مهدی عالی پور از استان چهارمحال و بختیاری از ورزشکاران استقامت و نیمه استقامت ناشنوایان ایران در این اردو هستند.
مربی دوندگان استقامت تیم ملی تصریح کرد: مسابقات رکورد گیری اوایل اردیبهشت ماه در استان تهران برگزار می شود و چهار نفر سهمیه اعزام به المپیک ناشنوایان جهان در نتیجه این رقابتها معرفی می شوند.
به دلیل آب و هوای خوب، ارتفاع بالای استان چهارمحال و بختیاری از سطح دریا این اردو زیر نظر دو مربی کارآموزده و قهرمان آسیا و کشور آقایان سجاد مرادی و ولی اله محمودی در شهرکرد در حال برگزاری است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس ولی اله محمودی از قهرمانان کشور مربی تیم ملی ناشنوایان دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران
۲۳:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
با سلام
ضمن آرزوی موفقیت فدارسیون ناشنوایان کشور با مدیریت عالی قهرمان اسبق دوومیدانی کشور جناب آقای....ی روزهای تعالی این ورزش مادر در حال شکوفه زدن است