شیوه خشن و بی منطق گروهک تروریستی منافقین در جلب نظر و حمایت بیگانگان ، حتی به منتقدینش در اپوزیسیون و دیگر ضد انقلابها نیز رحم نمی کند و آنها را با تهدید و فحاشی وادار به سکوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش گروهک تروریستی منافقین با صدور اطلاعیه ای رسمی در یک  ادعای مضحک و متوهمانه ، اعلام كرده بود شکست " گفت و گوهای هسته ای"  و "نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری در ایران" زمان مناسبی برای آغاز به کار دفتر این گروهك در واشنگتن است. 

صدور این بیانیه که در پي حمایت هاي آشکار وزارت امور خارجه امریکا در جانب‌داري از اقدامات تروريستي منافقين و در نتيجه خروج نام اين گروهك از فهرست گروهك هاي تروريستي صورت گزفته بود با ذوق زدگی ماشین شایعه پراکنی بی بی سی نیز پوشش گسترده رسانه ای داشت.
 
در طي هفته هاي منتهي به انتخابات رياست جمهوري منافقين در ادامه فعالیت های خائنانه و ضد مردمی خود به طور رسمی اعلام کرده‌اند که برای يازدهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری طرحی‌هايي براي انجام عملیات های خرابکاری و ضد امنیتی را برا در دستور كار دارند.
حمایت‌ها و پشتیبانی‌هاي گسترده دولت و سنای امریکا اين روزها با اعتراض گسترده دیگر جریانهای ضد انقلاب که منافع و منابع مالی خود را در رديف بودجه آمريكا در خطر می بینند منافقين را به شدن زير ذره بين برده و باعث بروز اختلاف‌ها و درگيري‌ها بين ضد انقلاب و گروهك تروريستي منافقين شده است .

در همين راستا خبرنگار وبگردي باشگاه خبرنگاران با جستجو در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي به موارد جالبي از اختلاف و فحاشي بين منافقين و ضد انقلاب برخورده است كه در ادامه به يكي از اين موارد اشاره مي شود .

"شهره عاصمی" یکی از مهره های فعال در فتنه 88 شاخه خارج از کشور و مدیر زن یکی از شبکه های تلویزیون ضد انقلاب به نام ایران ما با اشاره به شیوه کاسب کارانه گروهك تروريستي منافقين مي گويد:" در این گروهک چه اتفاقی افتاد که از مرگ بر آمریکا به این همه نزدیکی  به آمریکا تغییر کرد. تا این حد که اصلا ایرانیان مطرح نیستند. سازمان تمام خواسته هایش را در درجه اول از آمریکا و بعد از اتحاد اروپا و کشور های دیگر طلب می کند؟ "

وی در ادامه بدون اشاره به عملکرد جریان منسوب خودش به افشاگری از روش های جریان نفاق پرداخته و ادامه می دهد : " این گروهک تروریستی که با ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی در خارج از کشور هیچ ارتباطی برقرار نمی کند(با هیچ گروه و دسته ای) چطور می تواند ادعا کند که خواهان دموکراسی برای ایران است. اگر شما الان در یک کشور آزاد ارتباط برقرار نمی کنید چطور شخصی مثل من را قانع می کنید که در ایران آینده اینکار را خواهید کرد.

شما به درستی می دانید که یکی از صداهای مخالف جمهوری اسلامی در خارج کشور هستید چطور خودتان را بجای تنها گروه آلترنتیو جمهوری اسلامی معرفی می کنید(خودم در آگهی مجاهدین در سی ان ان دیدم).

گروهک تروریستی منافقین که طرفداری از دموکراسی و حقوق بشر می کند چطور است که تا کسی انتقادی می کند و یا سوالی مطرح می کند. افراد گروه بصورت یکدست او را سکه یک پول می کنند.

 


گفتنی است که در گذشته موارد بسیاری از اعتراض در شبکه های اجتماعی منسوب به ضد انقلاب ها نسبت اين روش های خشن و بی منطق گروهک تروریستی منافقین که حتی به منتقدینش در اپوزیسیون و دیگر ضد انقلابها نیز رحم نمی کند و آنها را با تهدید و فحاشی وادار به سکوت می کند رویت شده است .

از جمله در آخرین موارد آن اختر قاسمي از اعضای اپوزیسون مقيم آلمان كه سالهاست بعنوان خبرنگار روزنامه هاي آلماني زبان و فارسي زبان در خارج از کشور فعال است در مطلبی با اشاره به یک مورد از اطلاع رسانی هایی که منجر به تهدید از سوی منافقین شده، می نویسد :" حتما میدانید که چندی پیش من لینکی از افشاگری زنان جدا شده از شورای رهبری مجاهدین (گروهک تروريستي منافقين) را بر اساس کار و حرفه ام که خبررسانی است منتشر کردم ( این افشاگری از سواستفاده جنسی از زنان توسط مسعود رجوی صحبت می کرد) و میدانید که بعد از انتشار لینک چه بلایی سر من آوردند و قبلا هم اطلاع دادم و خودتان هم حتما خواندید و دیدید که چطور سیستماتیک سیل تهمت ها و فحاشی ها و تهدیدها و توهین های هواداران منافقین به طرف من سرازیر شد و هنوز هم ادامه دارد! "

راستش من تا زمانی که این برخوردهای وحشتناک را با خودم نکرده بودند فکر نمی کردم تا این حد وقیحانه برای توجیه عملکردشان به کثیف ترین شیوه ها هم دست بزنند! وقتی می بینم که اینها با من که در دنیای آزاد دمکراسی(!) فقط بخاطر انتشار یک لینک این چنین برخورد می کنند، دقیقا می توانم خیلی از مواردی که علیه نقض حقوق بشر در این گروهک گفته شده راحت تر بپذیرم و میتوانم تصور کنم که آن بیچاره هایی که در کمپ اشرف بودند اگر کوچکترین انتقادی می کردند چه بلایی در زندان به سرشان می آوردند و برای همین فکر می کنم که حرف های این زنان را باید کاملا جدی گوش داد!

دولت امریکا در سال ۲۰۰۲ دفتر نمایندگی این شورا را به علت ارتباط با گروهک تروریستی منافقین تعطیل کرده بود. هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه وقت امریکا، سپتامبر گذشته پس از ماه ها بررسی، با خروج نام این سازمان از فهرست گروه های تروریستی امریکا موافقت کرد.

در ماه های پیش از خروج نام این سازمان الحادی از فهرست گروه های تروریستی امریکا، ده ها تن از شخصیت های سیاسی و مقام های پیشین دو حزب دموکرات و جمهوری خواه امریکایی با شرکت در گردهمایی ها و برنامه های مختلف حمایت خود را از این گروهک تروریستی اعلام کرده بودند.

این حمایت های آشکار دولت امریکا از یک سازمان تروریستی و ضد مردمی در حالی صورت می گیرد که به تازگی نیز دویچه وله خبر داد که  سخنگوی وزارت کشور آلمان روز جمعه در برلین اعلام کرده است که در میان اعضای گروهک منافقین که در پایگاه سابق آمریکا در عراق تحت عنوان "کمپ لیبرتی" ساکن هستند، حدود 100 تن کسانی هستند که پیش تر در آلمان اقامت داشته و به عنوان پناهنده یا آواره به رسمیت شناخته شده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.