مربي تيم ملي ژيمناستيک هنري گفت: مسابقات دانشجويان جهان اواسط تير ماه در روسيه برگزار مي‌شود و اين رقابت‌ها کارنامه مربي اوکراين را تکميل مي کند.

حسن ميرقائمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: نخستين اردوي آماده سازي تيم ملي ژيمناستيک هنري در سال 92 به ميزباني گنبد در حال برگزاري است و 28 فروردين به اتمام مي‌رسد.

مربي تيم ملي ژيمناستيک هنري اضافه کرد: نخستين روزهاي تمرين به دليل نزديکي به ايام نوروز در شرايط ايده‌آل برگزار نشد و ملي پوشان در آمادگي کامل نبودند اما در حال حاضر سطح اردو و وضعيت ملي پوشان بهبود يافته است.

مير قائمي با بيان اينکه نتايج مسابقات دانشجويان جهان بهترين عرصه براي ارزيابي گنادي کوتکينلوف است گفت: قرار بود مسابقات کشورهاي اسلامي خرداد امسال برگزار شود ولي با به تعويق افتادن اين رقابت‌ها تا مسابقات دانشجويان جهان که تير ماه به ميزباني روسيه برگزار مي‌شود، فرصت داريم تا در مورد عملکرد مربي اوکراين اظهار نظر کنيم.

مربي تيم ملي ژيمناستيک هنري در پايان خاطر نشان کرد: دومين اردوي آماده‌سازي تيم ملي با حضور 8 ملي‌پوش از 5 تا 15 ارديبهشت در اردبيل برگزار  مي‌شود./مح










برچسب ها: ژیمناستیک ، نوروز ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار