رئيس اداره بانوان منطقه 16 گفت: همزمان با فرارسيدن سالروز تولد حضرت زهرا (س) و روز زن کارگاه تحکيم بنيان خانواده در تمامي سراهاي محلات منطقه 16 اجرا خواهد شد.

موسويان رئيس اداره بانوان منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت فرارسيدن سالروز ميلاد بانوي دو عالم حضرت زهرا (س) و فرارسيدن روز زن و با توجه به نيازسنجي آن روز، اداره امور بانوان منطقه 16 اقدام به برپايي کارگاهي با عنوان شخصيت شناسي حضرت زهرا (س) و تحکيم بنيان خانواده کرده است.
وي ادامه داد: در روز يازدهم ارديبهشت ماه ويژه برنامه اي نيز جهت تکريم مقام بانوان در تالار نغمه فرهنگسراي بهمن ويژه پرسنل بانوان و شهروند ساکن در منطقه 16 برگزار مي شود که به بانوان پرسنل کارت هديه 200 هزار توماني و لوح تقديري از سوي شهردار منطقه 16 اهداء مي شود و به بانوان شهروند نيز بسته فرهنگي اهداء خواهد شد.
موسويان خاطرنشان کرد: اردويي تفريحي_ ورزشي نيز جهت بانوان شهروند ساکن منطقه 16 برپا مي شود و دو مکان هم براي آن در نظر گرفته شده، يکي از اين مکان ها بوستان بهشت مادران در منطقه 3 و بوستان پرديس بانوان در منطقه 15 در نظر گرفته شده است و دليل اينکه بوستان ويژه بانوان در نظر گرفته شده، راحتي بانوان است و سعي شده تا در اين برنامه ها مسابقات ورزشي و فرهنگي اجرا شود./ف
برچسب ها: تحکیم ، بنیان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار