دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تولید ثروت بدون فرهنگ اقتصادی امکان پذیر نیست و در حال حاضر فرهنگ اقتصادی ما مصرفی است در حالی که باید فرهنگ تولید در کشور حکم فرما شود.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،محسن رضایی، دوشنبه شب در همایش حماسه سیاسی حماسه اقتصادی که در محل تالار نور مشهد برگزار شد با تاکید بر اینکه امروز در سخت‌ترین شرایط قرار داریم، افزود: توليد ثروت بدون فرهنگ اقتصادي امكان پذير نيست بنابراين تحول در اقتصاد و فرهنگ نیاز به انقلاب اساسي دارد.

رضايي با اشاره به شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون شورای انقلاب فرهنگی تشكيل شده اما اين شورا هيچ كاري انجام نداده و امروز شاهد هيچ گونه تحولي در حوزه و فرهنگ ايجاد نشده است.

وي تصريح كرد: امروز مسائل و مشکلات فرهنگی تاثیرات خود را بر جامعه و خانواده‌ها گذاشته‌اند و مسائلي اقتصادي نظير گراني و بيكاري بر دغدغه هاي خانواده ها و افراد جامعه افزوده است.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بيان اينكه پس از انقلاب به برخی امور‌ از جمله سیاست، دفاع و امنیت رسیدگی شده اما به زندگی، اقتصاد و فرهنگ مردم به خوبی رسيدگي نشده است، افزود: در سياست انقلاب انجام داديم اما در زندگي و اقتصاد هنوز انقلابي روي نداده است.

رضايي گفت: در امر سیاست یک انقلاب انجام دادیم و باید در امر زندگی و اقتصاد و مردم نیز انقلابی اتفاق بیفتد‌ و گام‌های بلندی در حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ برداشته شود.

وي تاكيد كرد: دشمنان نظام اسلامی امروز از ناحیه زندگی و اقتصاد وارد شده و تحریم‌های اقتصادی را به راه انداختند و قصد دارند از این ناحیه به این نظام ضربه بزنند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری بيان كرد: باید در دولت یازدهم راهکارهایی برای برداشتن تحریم‌های اقتصادی از جمله اولویت‌ها باشد تا بتوانیم زندگی و اقتصاد را اصلاح كنيم.

رضايي با انتقاد از شيوه كشورداري، تصريح كرد: ما فرزندان امام خميني و سربازان مقام معظم رهبری هستيم و این شکل از اداره کشور را قبول نداریم.

وي با بيان مطلب فوق اظهار كرد: در شان ملت ایران نیست که این گونه کشور اداره شود چرا كه در جمهوری اسلامی ایران نباید حتی یک فقیر هم دیده شود.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تاكيد كرد: امروز برخي افراد  شیوه اداره انقلابی و مدیریت انقلابی کشور را کنار گذاشتند و با وجود اينكه 20 سال پيش مقام معظم رهبری تاکیدات مکرری در مورد جدایی نفت از اقتصاد داشته‌اند ولی تا به امروز کاری انجام نشده است.

رضايي بيان كرد: امروز در سخت ‌ترین شرایط قرار داریم و به فضل پروردگار متعال ایران را به شکوفاترین اقتصاد منطقه می‌رسانیم و جهاد سياسي و اقتصادي را محقق مي كنيم./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.