تیم بسکتبال پتروشیمی با توجه به شروع تمرینات تیم ملی جوانان، تمرینات آماده سازی غرب آسیا را در تهران ادامه می دهد اما تیم فولاد ماهان از دیروز تمرینات خود را در اصفهان آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ تمرینات تیم بسکتبال فولاد ماهان، نماینده دوم ایران در غرب آسیا از روز گذشته به طور رسمی با حضور بازیکنان حاضر در ایران و در شهر اصفهان شروع شد. بازیکنان کمکی این تیم هم تا هفته آینده در تمرینات حاضر می شوند. هر چند بحث حضور کریس ویلیامز به عنوان یار خارجی ماهان در هفته گذشته جدی بود، از ابتدای هفته جاری صحبت از اضافه شدن مهدی کامرانی در کنار صمد به عنوان یار کمکی و سعید ارمغانی هم به عنوان جایگزین صفاعلی کمالیان در کادر فنی مطرح شد که هنوز این موارد از سوی باشگاه ماهان به طور قطعی تأیید نشده است.

*بازیکنان خارجی پتروشیمی تا پایان هفته در تهران

تیم بسکتبال پتروشیمی از روز شنبه هفته جاری تمرینات خود را به تهران منتقل کرد و با شروع تمرینات تیم ملی جوانان که هدایت این تیم را هم مهران حاتمی، سرمربی پتروشیمی برعهده دارد از روز گذشته تمرینات 2 تیم با هم هماهنگ شده و تا بازیهای غرب آسیا به همین روال ادامه پیدا می کند. بازیکنان خارجی پتروشیمی از جمله گزینه های پست پنج تا پایان هفته وارد ایران می شوند تا در آخرین فرصت باقیمانده برای اعلام اسامی، بازیکنان سهمیه خارجی تیم از بین این نفرات نهایی شوند.

گفتنی است، تیم ملی جوانان تا پایان مسابقات غرب آسیا و امتحانات بازیکنان به تمرینات عادی ادامه داده و بعد از آن بازیهای تدارکاتی این تیم زیر نظر حامی آغاز می شوند.

*حاتمی : مهرام و ماهان برایمان فرقی ندارند

مهران حاتمی، سرمربی پتروشیمی در مورد تغییر حریفان غرب آسیا می گوید: 10 تیم در بازیها حضور دارند که الریاض با توجه به مصدومان زیاد  جای خود را به ساجس داده که حریف بسیار سرسختی است در مورد تیم های اردنی هم هنوز چیزی قطعی نیست. اما در مورد جا به جایی ماهان و مهرام، شرایط برای ما فرقی نکرده و بازی با هر 2 تیم برایمان سخت است./مح

 

برچسب ها: تیم ، هفته ، جاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار