آسيب‌‌هاي سبك زندگي مدرن را از راديو معارف در برنامه «صدف» بشنويد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري بر اشاعه سبك زندگي اسلامي براي رسيدن به اهداف تمدن اسلامي، برنامه «صدف» از راديو معارف پخش مي‌شود. 
اين برنامه كه به مباحث مربوط به زنان و خانواده اختصاص دارد؛ در برنامه‌هاي اخير خود به موضوع آسيب شناسي سبك زندگي مدرن و ارائه مزاياي سبك زندگي اسلامي و ديني مي‌پردازد. 
«صدف» با حضور دكتر فريبا علاسوند، پژوهشگر مسايل زنان و خانواده و عضو دفتر مطالعات و تحقيقات زنان حوزه علميه قم ، پيامدهاي زندگي و سرگرمي‌هاي لهوي به عنوان يكي از آسيب‌هاي سبك زندگي مدرن، بررسي شده و مزاياي سبك زندگي ديني در جلوگيري از اين آسيب‌ها بر زنان، نهاد خانواده و اجتماع تبيين مي‌شود. 
برنامه «صدف» كاري از گروه فرهنگ و ادب به سردبير تهيه كنندگي ابوالفضل سليماني  و همكاري زهرا فخر روحاني به عنوان كارشناس مجري پنج شنبه‌ها ساعت 16:00 و تكرار آن جمعه‌ها ساعت 2:15 بامداد از راديو معارف تقديم علاقمندان به اين برنامه مي‌شود. 
علاقمندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و دانلود قسمت‌هاي گذشته اين برنامه به صفحه اختصاصي برنامه «صدف» بر روي سايت راديو معارف مراجعه كنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار