با اجرای طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری و همانند تجربه زلزله آذربایجان شرقی و بوشهر، چگونه با وبایل خود و از طریق فضای مجازی به هموطنان خود کمک کنیم؟

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات به نقل از روابط عمومی ایرانسل؛علیرغم وقوع زلزله 7.7 ریشتری در منطقه خاش و سراوان استان سیستان و بلوچستان، شبکه تلفن همراه ایرانسل در این منطقه بدون هیچ گونه قطعی و با پایداری کامل در حال سرویس‌دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوق‌العاده میزان مکالمات درخواستی است.


همچنین امکان مکالمه رایگان با سیم‌کارت های ایرانسل در مناطق زلزله‌زده تا اطلاع ثانوی فراهم شده و ایرانسل خدمات ارتباطی رایگان به مشترکین حاضر در این منطقه عرضه کرده است و دو دستگاه سایت سیار به همراه تیم فنی نیز، برای بهبود پوشش شبکه در مناطق زلزله زده به منطقه اعزام شده است.

از سوی دیگر، به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی نیکوکاران به هموطنان آسیب‌دیده در زلزله‌ استان سیستان و بلوچستان از طریق تلفن‌همراه ، همانند زلزله دلخراش آذربایجان شرقی و بوشهر، سامانه "مشارکت های مردمی ۸۱۱۵" با همکاری ایرانسل و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی شد.
براین اساس، مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه ۸۱۱۵، از محل اعتبار سیم‌کارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیما به هموطنان نیازمند زلزله‌زده مناطق زلزله زده استانهای سیستان و بلوچستان و بوشهر اهدا کنند. این مبلغ، در صورت‌حساب مشترکین دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکین اعتباری کسر می‌شود.
این سامانه در تعامل مشترک ایرانسل و در راستای استراتژی جمعیت هلال احمر، جهت جذب حداکثری مشارکت های مردمی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، راه اندازی شده است.

حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، خبر ، وایمکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علي اکبر
۱۳:۴۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
آفرين دستتون درد نکنه اين خودش يه کار بزرگه .همين که تو اون شرايط مردم بتونن با خانوادشون به راحتي تماس بگيرن. خودش يه کمک بزرگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
خوبه آفرين ايرانسل" همراه اول ياد بگير