آنتونی سی به احتمال زیاد در زمان برگزاری مسابقات سنگوردی آسیا در یکم خرداد سال جاری به ایران مي آيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آنتونی سی رئیس جدید فدراسیون سنگوردی آسیا براساس ایمیلی که به فدراسیون کشورمان ارسال کرده است به احتمال زیاد همزمان با برگزاری رقابتهای سنگنوردی قهرمانی آسیا در ایران که يکم تا سوم خرداد سال جاری می باشد به کشورمان عازم شود.

 در ادامه گزارش آمده است: هدف وی از این سفر نظارت به نحوه برگزاری این مسابقات و بازدید از امکانات سخت افزاری کشورمان در زمینه سنگنوردی می باشد.

براساس این گزارش: بیست و یکمین دوره مسابقات سنگنوردی آسیا اکثر قدرتهای این قاره کهن حضور خواهند داشت و با توجه به اینکه گفتگوهایی مبنی بر میزبانی این رقابتها در حال انجام است.

 این گزارش عنوان می کند: کشورمان در آسیا همیشه جزو تیم های برتر بوده است و در بازیهای سال گذشته چین نیز با کسب مدال نقره در این رشته ورزشی عنوان دومی را به خود اختصاص  داده است.

در ادامه گزارش یاد آور می شود: مهلت ثبت نام  تیم های شرکت در این مسابقات از اوایل فروردین 92 آغاز شده است و یکی 2 روز آینده به اتمام خواهد رسید.

 این گزارش اضافه می کند: عظیم قیچی ساز کوهنورد نام آور کشورمان هم اکنون در منطقه ماکالو به سر می برد تا دریک برنامه 2 ماهه این قله 8464 متر را فتح کند.

 براساس گزارش هایی که در سترس است این کوهنورد پرافتخار ایران روز 25 فروردین در کمپ 2 مستقر بوده است و به محض اطلاع از شرایط جدید به اطلاع عموم خواهیم رساند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار