دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری در قسمت جاده‌ای از تاریخ 23 الی 26 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مهدی رضایی، گفت: از روز پنجشنبه 29 فروردین‌ماه سال‌جاری به‌مدت 3 روز تیم دوچرخه‌سواری کرمانشاه در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران، اردو می‌زند و سپس مرحله اول مسابقات پیست لیگ باشگاهی کشور برگزار می‌شود.

رضایی تاریخ شروع مرحله اول مسابقات پیست لیگ باشگاهی کشور را اول اردیبهشت‌ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: برای میزبانی مسابقات جاده درخواست داده‌ایم، که این درخواست میزبانی در استان کرمانشاه پذیرفته شده است.

به گفته رضایی، مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری در قسمت جاده‌ای از تاریخ 23 الی 26 اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه اعلام کرد: مسابقات انفرادی دوچرخه‌سواری در کمربندی شرقی کرمانشاه، مسابقات استقامت در مسیر اسلام‌آباد غرب کرمانشاه، مسابقات دور امتیازی هم در بلوار طاقبستان برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان از سراسر کشور در این مسابقات حضور خواهند یافت.

رضایی با بیان اینکه تیم دوچرخه‌سواری بانوان استان کرمانشاه در مسابقات مرحله اول لیگ کشور مقام نهم را به دست آورده است، افزود: این مسابقات در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما در حالی در این مسابقات شرکت کردند که پیست دوچرخه‌‌سواری در کرمانشاه وجود ندارد و در جاده به انجام تمرین پرداخته و با مشکلات زیادی مواجه هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.