معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز پل ساوه این منطقه خبر داد.

زنوزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز پل ساوه در منطقه 19 با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی با پایان اردیبهشت ماه سال 92 اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: کاشت چمن، درخت و درختچه در 3 هزار متر مربع از محدوده پل ساوه واقع در بزرگراه آیت اله سعیدی تقاطع بزرگراه آزادگان به منظور توسعه و ایجاد فضای سبز از اقدامات حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه 19 است.

زنوزی ادامه داد: طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز پل ساوه در منطقه 19 با افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد فضای تفرجگاهی و چشم انداز طبیعی، سبز و سیمای زیبای این محور پرتردد به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 19 در اجرای این طرح گفت: اجرای عملیات کاشت فضای سبز در سه معبر شریانی منطقه 19 از اقدامات معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 19 در بهره برداری از این طرح است.

زنوزی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 19 افزود: کاشت 10 هزار متر مربع درخت و درختچه در بزرگراه شهید کاظمی، 8 هزار مربع فضای سبز در حاشیه شهید هاشمی و 5 هزار متر مربع کاشت درخت در رفیوژ میانی جاده قدیم قم از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار