سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با حضور در فرمانداراي شهرستان تهران براي ثبت نام در چهارمين دوره انتخابات شوراها اقدام کرد و گفت: به پيشنهاد بعضي از احزاب و تشکل‌هاي عضو جبهه‌ پيروان کانديداي شوراي شهر شدم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "سيد کمال سجادي" سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري براي ثبت نام در چهارمين دوره انتخابات شوراها دقايقي پيش به فرمانداري شهرستان تهران مراجعه کرد و با خبرنگار ما به گفتگو نشست.

وي در پاسخ به سوالي درباره جزييات جلسه روز گذشته ائتلاف اکثريت اصولگرايان اظهار داشت: اعضاي ائتلاف اکثريت اصولگرايان معمولا جلسات مرتبي برگزار مي‌کنند و با يکديگر هماهنگ هستند و حتي از ديگران هم براي پيوستن به اين ائتلاف دعوت کردند.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين در پاسخ به سوالي درباره اينکه آيا "محسن رضايي" پاسخ نامه متکي را داده است يا خير گفت: از اين مسئله اطلاعي ندارم.

وي درباره دليل حضورش به عنوان داوطلب در انتخابات شوراها تصريح کرد: بعضي از احزاب و تشکل‌هاي عضو جبهه پيروان و هم چنين شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين تاکيد داشتند که بايد حضور پيدا کنم و به لحاظ شخصي نيز در چند کشور سفير بودم و نيازهاي کلانشهرها را مي‌شناسم.

سجادي تاکيد کرد: در زمينه جامعه شناسي شهري نيز مطالعاتي دارم و احساس مي‌کنم که تخصصم براي شوراي شهر مناسب است.

وي درباره رايزني‌هاي جبهه پيروان با ساير تشکل‌هاي اصولگرا گفت: اعضاي ائتلاف اکثريت اصولگرايان فعال هستند و سفرهاي استاني انجام مي‌شود.

وي در پاسخ به سوالي درباره مکانيزم نهايي انتخاب کانديداي جبهه پيروان گفت: براي انتخاب کانديداي ائتلاف اکثريت اصولگرايان مکانيزمي واحد متشکل از چند فاکتور تشکيل شده است که نظرسنجي و نظر گروه‌هاي مرجع از جمله اين فاکتورها است.

وي ادامه داد: بايد تيم‌هاي بي‌طرفي که به آمارها، آب نبندند بنشينند و نظرسنجي کنند تا در نهايت اصولگرايان بتوانند به اجماع نظر برسند چرا که تعداد زياد کانديدا آرا را مي‌شکند.

وي درباره زمان نهايي شدن فهرست انتخاباتي جبهه پيروان براي انتخابات شوراها اظهار داشت: اين فهرست 31 نفره بعد از ثبت نام مشخص مي‌شود.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري همچنين خاطر نشان کرد: فعلا ديداري با جامعتين نداريم اما با توجه به اينکه دو عضو جامعه روحانيت در ائتلاف اکثريت اصولگرايان حضور دارند دائما نظرات رد و بدل مي‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار