سرکلانتر هفتم پليس پايتخت گفت: ماموران يک تن از اراذل و اوباش را که به عربده کشي و فحاشي مشغول بود، به ضرب گلوله راهي بيمارستان کردند. .

سرهنگ علي اکبر سليماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: طي تماس برخي از شهروندان به سامانه فوريتهاي پليس 110 مبني بر درگيري، عربده‌کشي و قمه‌کشي در محدوده جواديه بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرکلانتر هفتم پليس پايتخت در ادامه اذعان داشت: در هنگام ورود ماموران به محدوده مورد نظر 4 تن از اراذل و اوباش توسط دو دستگاه موتور سيکلت فرار کردند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: ماموران طي اقدام ضربتي در حين فرار متهمان توانستند عامل اصلي رعب و وحشت را در کوچه‌اي بن بست به دام بياندازند.
وي افزود: متهم که قصد تسليم شدن نداشت با شمشير در دست به سمت ماموران حمله‌ور شد و عوامل تخصصي اين کلانتري نيز به دليل حساسيت موضوع با شليک تير به قسمت پاييني بدن، متهم را زمين‌گير کرده و دستگير کردند.
 سرهنگ علي اکبر سليماني در پايان خاطر نشان کرد: در نهايت اين متهم سابقه دار به هويت "سليمان" به دليل جراحت از برخورد گلوله جهت مداوا به بيمارستان منتقل شد./

برچسب ها: شمشیر ، تهران ، تیر ، پلیس ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نوراله
۰۹:۳۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
خسته نباشي نباشي دلاور
Iran (Islamic Republic of)
jamshid
۱۵:۵۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
این اراذل را جهت بیگاری وکندن تونل به کار مشغول کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
ایول پرسنل نیروی انتظامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
بایدتیررا مستقیم به مغزش شلیک کرد