فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور گفت : پروژه پویانمایی شهید صیاد شیرازی شناخت جوانان از دفاع مقدس را بیشتر می‌کند .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، امیر محمدکاظم تارخ در بازدید از پروژه ساخت پویانمایی شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: پروژه ساخت پویانمایی شهید صیاد شیرازی شناخت جوانان از دفاع مقدس را بیشتر می‌کند.

وی در مراسم بازدید از پویانمایی شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در سالن صبا صدا و سیمای خراسان‌رضوی ضمن تشکر از رسانه ملی برای پرداختن به شخصیت‌های اسطوره‌ای دفاع مقدس و انقلاب، اظهار کرد: شهدا سمبل و اسطوره‌های جامعه هستند و پرداختن به سیره و سبک زندگی آنان سبب می‌شود ذهن جوانان و نوجوانان با سبک زندگی این شهیدان بزرگوار آشنا شود.

وی ادامه داد: یکی از این چهره‌های اسطوره‌ای در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی است که پس از سال‌ها خدمت‌ فراوان به میهن اسلامی نهایتا به دست منافقان به شهادت رسید.

تارخ خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانانتاثیر به سزایی در آینده و موفقیت کشور دارند و این انیمیشن می‌تواند در شناخت جوانان و آگاهی سازی آنان نسبت به انقلاب و دفاع مقدس کمک شایانی کند.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور با اشاره به اینکه روند پیشرفت این پروژه نشان‌دهنده آن است که عوامل ساخت آن علاقه بسیاری به شخصیت این شهید بزرگوار دارند، بیان کرد: قطعا با روندی که تاکنون این کار را پیش رفته است مابقی پروژه نیز طی می‌شود و مطمئنا مسائل اعتباری آن نیز از طریق شورای فرهنگی خراسان‌رضوی در آینده نزدیک برطرف شود.

وی عنوان کرد: مطمئن هستم از رهگذر ساخت این انیمیشن می‌توان پروژه‌های دیگر را نیز در واحد صدا و سیمای خراسان‌رضوی شاهد باشیم و چهره‌های دیگر شهدای انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی کنیمب/.

برچسب ها: پروژه ، پویا ، نمایی ، شهید ، صیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.