استاندار خراسان رضوي گفت: 14 هزار نفر در اين استان مي توانند عضويت در شهر و روستا را با توجه به سياست گذاري هاي لازم عهده دار شوند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد حسين فروزان مهر ظهر چهار شنبه در حاشيه بازديد از ستاد انتخابات شوراي شهر مشهد اظهار كرد: 14 هزار نفر در اين استان مي توانند عضويت در شهر و روستا را به عنوان عضو علي البدل و اصلي با توجه به سياست گذاري هاي لازم عهده دار شوند و بر اين اساس 62 هزار نفر نيرو، انتخابات را در برش منطقه اي و ملي برگزار كنند.

وي بيان كرد: زمان آغاز ثبت نام براي انتخابات شوراهاي شهر و روستا 26 فروردين لغايت يك ارديبهشت ماه خواهد بود و در حال حاضر از زمان شروع ثبت نام تاكنون در مشهد 100 نفر براي ثبت نام به فرمانداري مراجعه كرده اند.

وي با بيان اينكه كساني كه احساس مي كنند مي توانند در حوزه شوراي شهر به خوبي عمل كنند براي ثبت نامه به فرمانداري مراجعه كنند، افزود: پيش بيني مي شود تا پايان وقت اداري يك ارديبهشت ماه 500 نفر براي ثبت نام در شوراهاي شهر و روستا اقدام كنند.

وي با اشاره به تعداد ثبت نام كنندگان در سطح استان بيان كرد: تا روز 27 ارديبهشت 631 نفر در سطح استان براي انتخابات شوراهاي شهر و روستا ثبت نام كرده اند كه از اين ميزان 605 نفر مرد، 26 نفر زن، 141 نفر در شهرستان مشهد و 490 نفر در روستاهاي استان بوده اند.

وي با اشاره به صندوق هاي رياست جمهوري بيان كرد: صندوق هاي رياست جمهوري در خراسان رضوي از 4 هزار و 500 عدد به 9 هزار صندوق افزايش مي يابد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.