دبیر اجرایی پنجمین دوره مسابقات هوافضا گفت: پنجمین دوره مسابقات دانش آموزی - دانشجویی هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر 29و 30 فرودین و4 الی 6 اردیبهشت ماه در 5 گرایش برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران ، مهندس حضرتی ـ دبیر اجرایی پنجمین دوره مسابقات هوافضا با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی با حضور 400 تیم در 5 گرایش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود، افزود: این مسابقات در بخش دانش آموزی در گرایش‌های گلایدر دانش آموزی، هاورکرافت دانش آموزی و موشک آبی پیشرفته و در بخش دانشجویی در دو گرایش گلایدر دانشجویی و روبات‌های پرنده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری پنجمین دوره مسابقات هوافضا ادامه داد: با توجه به اولین دوره برگزاری بخش مسابقه روبات‌های پرنده در سطح ملی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر کمیته برگزاری مسابقات امتیازات و امکانات ویژه‌ای برای این بخش از مسابقات در نظر گرفته است.

دبیر اجرایی پنجمین دوره مسابقات هوافضا برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مخصوص روبات‌های پرنده توسط کادر فنی مسابقه روبات‌های پرنده دانشگاه را از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این مسابقه دانست و گفت:  این کادر فنی شامل اعضای تیم AUTMAV دانشگاه است که موفق به کسب دو مقام دومی در مسابقات بین المللی IMAV در هلند و آلمان شدند.

حضرتی با بیان اینکه این مسابقه از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود، افزود: انجمن علمی مهندسی هوافضا دانشگاه امیرکبیر و ستاد توسعه فناوری هوافضا برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقه هوافضا دانشگاه امیرکبیر در پایان با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده در هر یک از گرایش‌ها، اظهارداشت: تاکنون 15 تیم در گرایش روبات‌های پرنده، 75 تیم در گرایش گلایدر دانشجویی، 150 تیم در گرایش گلایدر دانش آموزی، 80 تیم در گرایش هاورکرافت و 90 تیم در گرایش موشک آبی پیشرفته تایید اولیه شدند. 
برچسب ها: دانش ، دانشجو ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار