معاون اجرایی ستاد انتخابات استان البرز ضمن تأکید بر ضرورت حرکت جهادی در برگزاری این انتخابات گفت: هر یک از مدیرانی که نمی توانند خود را با شاخص ها و اصول ستاد انتخابات هماهنگ کنند می توانند از ستاد برگزاری انتخابات خارج شوند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ؛علی اکبر زارعی نژاد  با بیان این جمله بر چهار اصل ضروری تأکید کرد و گفت: قانون گرایی، عدالت محوری، امانتداری و بسترسازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات از مهمترین اصولی است که در راس برنامه های ستاد برگزاری انتخابات قرار دارد و مسئولان باید این مهم را مد نظر قرار دهند.
 
وی خطاب به مدیران برگزار کننده انتخابات پیش رو نیز تصریح کرد: مدیرانی که از مسئولان برگزاری در امر انتخابات هستند، با رعایت قانون از جانبداری کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرهیز کنند؛ چرا که ستاد برگزاری انتخابات استان و حوزه های انتخابیه استان، امانتدار رای مردم هستند.
 
زارعی نژاد تشکیل کمیته های بانوان و بصیرت افزایی را نیز ضروری دانست و افزود: با عنایت به قرارگیری در سال "حماسه سیاسی" و "حماسه اقتصادی" لازم است این کمیته ها نیز همانند سایر کمیته های ستاد انتخابات با تلاش و همت جهادی برای حضور پرشور مردمی اقدام کنند./ک
برچسب ها: ستاد ، انتخابات ، استان ، جهادی ، عمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.