در آستانه روز ارتش با حضور فرماندهان نظامي و انتظامي و روساي ادارات دولتي مزار شهدا در شهرستان اروميه غبار روبي و عطر افشاني شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، به منظور گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر و تجديد پيمان با آرمان هاي والاي اين عزيزان مراسم غبار روبي و عطرافشاني مزار مطهر شهدا با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي و کارکنان نظامي و انتظامي و مسئولان ادارات دولتي شهرستان اروميه برگزار شد.
سرهنگ"باجالاني"جانشين تيپ 41 پياده ارتش با اشاره به نقش آفريني رزمندگان و دلاورمردان ارتشي در 8 سال جنگ تحميلي گفت: انقلاب اسلامي ايران ثمره خون پاك شهدا و تدابير ولايت فقيه است.
جانشين تيپ 41 پياده ارتش افزود: ملت بزرگ ايران اسلامي كه براي رضاي حق تعالي انقلاب كرده و دفاع از ارزشهاي معنوي و انساني را سرلوحه كار خود قرار داده اند، هيچ هراسي از شهادت نداشته و اين مهم را خانواده هاي شهدا با صبر و استقامت خود به اثبات رسانده اند. 
وي با اشاره به اينکه شهداء با ايثار هستي خود کار حسيني کردند،افزود:اکنون نوبت ماست تا با ادامه راه شهداء و اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه کار زينبي کنيم 
جانشين تيپ 41 ارتش در پايان گراميداشت ياد و خاطره شهداء را کمتر از فيض شهادت ندانست وتصريح کرد:بهترين راه مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام، حفظ آرمان ها و ارزش هاي مقدس شهداء و اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال اين فرهنگ به نسل جوان است .
گفتني است؛در اين مراسم معنوي حاضران مزار مطهر شهدا را غبار روبي و عطر افشاني کرده و با نثار گل براي شادي روح پاک آنان فاتحه قرائت کردند./ف
برچسب ها: عطر ، گلزار ، شهدا ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار