فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروهای ارتش سربازان ولایت و خادمان ملت و اسلام هستند

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امیر دریادار محمدرضا عباسیان ظهر چهارشنبه در دیدار فرماندهان ارتش استان بوشهر با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن تبریک روز ارتش اظهار داشت: نیروهای ارتش همواره برای حفاظت و حراست و جانفشانی در راه وطن آماده هستند و در عرصه‌های مختلف این را ثابت کرده‌اند.

وی به رشادت‌های نیروهای ارتش در ایام دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: 48 هزار شهید برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور نیروهای ارتش در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ارتش در عرصه‌های دیگر و غیرنظامی نیز برای خدمت به کشور آماده‌است و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و... بخشی از این فعالیت‌ها است.

وی در ادامه تاکید کرد: نیروهای ارتش سربازان ولایت هستند و به عنوان خادمان ملت و اسلام ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند و تا آخرین نفس از آرمان‌های امام و شهدا و مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد. عباسیان به حضور ناوگروه‌های بیست و چهارم و بیست و پنجم نیروی دریایی در آبراه‌های بین‌المللی اشاره کرد و اذعان داشت: حضور ارتش جمهوری اسلامی در آبراه‌های بین‌لمللی و حفاظت از منافع جمهوری اسلامی باعث اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی شده است.

فرماندهان ارتش مستقر در استان بوشهر به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با آیت‌الله صفایی بوشهری نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند./ک

برچسب ها: غیرنظامی ، خدمت ، کشور ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.