در روزهایی که برخی از تیم های دسته یکی صعود خود را به لیگ برتر جشن گرفته اند، کمتر کسی به تیم شاهین پر استعداد و پر هوادار و سقوط تلخش به لیگ دسته دوم فکر می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سال گذشته در لیگ برتر فصل گذشته هواداران بوشهری صعود شاهین به لیگ برتر را جشن گرفتند و نماینده خود را راهی برترین سطح مسابقه کشور کردند.

شاهین مثل هر تیم دیگر راه یافته به لیگ برتر نقطه ضعف هایی داشت.

اگر چه سابقه حضور در لیگ برتر را داشت اما ازاستانداردهای تیم های لیگ برتر به دور بود.

سوء مدیریت و مسایل مالی را شاید بتوان دو عامل اصلی موفقیت یا سقوط تیم هایی همچون شاهین دانست.

در روزهایی که تیم های کهکشانی در حال رد و بدل ستاره های چند صد میلیونی خود بودند، شاهینی ها با شور و هیجان مردم فوتبال دوست خود راهی لیگ برتر شدند و به مسیر خود در لیگ ادامه دادند.

با همه تغییرات در کادر فنی و تزلزل پایه های مدیرتی، اما شاهین هر چه که بود به فینال جام حذفی رسید.

نه این که حقش نباشد از لیگ برتر سقوط کند اما این تلاش ها و این هیجان مردم بوشهرخیلی بیشتر از آن بود که تیم محبوبشان به لیگ دسته دوم سقوط کند.

همان شاهینی که با امید و آرزو قدم به لیگ برتر گذاشت و بعد با مشکلات مدیریتی و عوامل زنجیره ای دیگر لیگ را بدرود گفت. حالا در جایی دیگر جای گرفته است .

لیگی که شاید تیم هایش در مقایسه با شاهینی که ما می شناختیم از استانداردهای پایین تری برخوردار باشد.

گویا برخی تیم ها عادت کرده اند با هزار زحمت راه به لیگ برتر پیدا کنند و بعد به سادگی در جمع تیم های انتهایی قرار بگیرند و دوباره سقوط کنند و شاید همین سقوطشان انگیزه برای راه یابی مجدد آنها به لیگ برتر را از بین ببرد.

شاهین اگر بال و پرش بسته باشد آن نوسانات نمودار سینوسی اش باز هم روی پایین ترین حد خود باقی می ماند، روی مینیمم هایی که نه حق این تیم است نه حق فوتبال ریشه دار بوشهر و نه حق آن هوادارانی که اشک ها برای این مستطیل سبز خود ریختند./مح
برچسب ها: لیگ برتر ، شاهین ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار