معاون امور عمرانی استانداری قزوین گفت: 15 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان قزوین آماده واگذاری به متقاضیان شرایط است که بزودی با حضور مسئولان کشوری افتتاح خواهد شد.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، منوچهر حبیبی ظهر چهارشنبه در بازدید از شهرک مهرگان در استان قزوین اظهارداشت: با پيگيريهاي ستاد وي‍‍ژه، مراحل ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در استان با حضور دستگاههای اجرایی و خدمات رسان به صورت مستمر پیگیری و بررسی می شود.
 
وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای افتتاح واحدهای مسکونی مهر در استان اظهار داشت: از 15 هزار و  واحد500 مسکن مهر ، تعداد 12 هزار و 700 واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر، یک هزار واحد آن در بافت فرسوده و 18 هزار واحد در شهرهاي کمتر از  25 هزار نفر است.

                                                                                                                        
 محمد نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین هم در این بازدید ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح های خدمات رسانی در شهرک مهرگان گفت: هم اکنون بزرگترین بوستان درون شهری استان با پیشرفت فیزیکی قابل توجهي به مساحت 22 هکتار در شهرک مهرگان در دست اجراست.

وی بیان کرد: برای اجرای این بوستان با داشتن مجموعه دریاچه قایقرانی، بازیگاه کودک، فضای نمایشگاهی و جنگل کاری و مجموعه آمفی تئاتر 40 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

محمدزاده، همچنین از آماده شدن چهار باب مدرسه در شهرک مهرگان خبر داد و گفت: این مدارس چنانچه آموزش پرورش استان نیروهای کادری آنها را تامین کند آماده ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید است.

                                                        

این مسئول افزود: در شهرک مهرگان  هم اکنون در مجموع 18 مدرسه، هشت مجموعه ورزشی و سه مرکز درمانی، چهارباب مسجد، دو دستگاه پمپ بنزین و سی ان جی و دو باب پاسگاه نیروی انتظامی و کلانتری و ایستگاه آتش نشانی در دست ساخت است که تاکنون 70 باب مغازه احداث شده به متقاضیان واگذار شده است.

برچسب ها: مسکن ، قزوین ، آماده ، واگذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.