حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: برای ریاست جمهوری به فردی قوی ولایت مدار و قاطع نیاز داریم که همه مشکلات سیاسی و اقتصادی را درک کند و مردم هم وظیفه دارند برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران ، "آیت الله نوری همدانی" ظهر امروز در دیدار سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)  که در دفتر معظم له برگزار شد، به تبیین شرایط حساس نظام اسلامی و وظیفه مردم و مسئولین در مقطع کنونی پرداختند.

*انتقاد از تعدد و تشتت نامزدها

آیت الله نوری همدانی با اشاره به  کاندیداتوری افراد مختلف برای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: نامزدهای انتخابات بنشینند و از میان خود کسی را که از همه بهتر و قوی تر است، انتخاب کنند چرا که این تشتت و تعدد  نامزد‌ها مانع از ایجاد حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری می‌شود.

 استاد خارج فقه حوزه علمیه قم، با اشاره به اوضاع حساس کشور خاطر نشان کرد: برای ریاست جمهوری به فردی قوی ولایت مدار و قاطع نیاز داریم که همه مشکلات سیاسی و اقتصادی را درک کند و همه مردم هم وظیفه دارند دست به دست هم برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی  تلاش نمایند.

حضرت آیت الله نوری همدانی وظیفه مردم در خلق این حماسه را مهم توصیف کردند و بیان داشتند: هرکس که تدین داشته باشد ایجاد این حماسه برای او وظیفه مهمی است که امیدواریم با عنایت خداوند و هوشیاری مردم بار دیگر مردم در این امتحان الهی سربلند بیرون بیایند.

وي خطاب به مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت: اسلام برای رشد و تعالی جامعه اسلامی با سه مقوله ظلم جهل و فقر مبارزه کرده است،و شما هم وظیفه دارید استعدادهای مردم را شناسایی و آن را شکوفا نمایید و هر چه می‌توانید با کار و تلاش فراوان مردم و جامعه را ا ز فقر ، نادانی و ظلم نجات دهید.


منبع: حوزه نيوز

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار