معدن انگوران در اقتصاد استان زنجان تاثیر مستقیم دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان رئیس اتاق بازرگانی زنجان در جلسه ای که با حضور امینی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت ایمیدرو در محل معدن انگوران برگزار شد با تاکید بر اهمیت معدن انگوران در اقتصاد استان خواستار توجه ویژه بر نحوه بهره برداری از معدن شد.

جمیلی با قدردانی از عملکرد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مدیریت، استخراج و فروش خاک معدن انگوران برای تامین کنسانتره واحدهای تولیدی خواستار افزایش میزان استخراج ماده معدنی ضمن رعایت استانداردهای فنی معدن شد.

وی با اشاره به توجیه اقتصادی فعلی صنعت سرب و روی گفت: در حال حاضر فراوری این ماده معدنی دارای توجیه اقتصادی است اما در آینده نزدیک ممکن است با جایگزینی فلزات دیگر این ماده معدنی دیگر توجیه اقتصادی نداشته باشد به هین جهت ضروری است در این برهه توجه بیشتری بر نحوه استخراج مواد معدنی در جهت افزایش تولید و بهره مندی از این نعمت صورت پذیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ضمن تاکید به جایگاه صنایع فرآوری مواد معدنی و اهمیت بخشیدن به این مهم خاطر نشان کرد: در صورت استفاده از فرآیند تغلیظ در صنایع معدنی به شدت از آلودگیهای زیست محیطی کاسته و به میزان بهره وری افزوده خواهد شد./س

برچسب ها: تاثیر ، معدن ، انگوران ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.