معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:‌ مشارکت گسترده بانوان در عرصه انتخابات و دیگر صحنه‌های سیاسی نمودی از شعور و بصیرت بالای آنها در عرصه‌های سرنوشت‌ساز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عباس دستباز  در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری با تأکید بر نقش مادران و زنان در مشارکت جمعی و حضور حداکثری در انتخابات افزود: مشارکت گسترده و حداکثری بانوان در انتخابات نشانه درک و شعور بالای سیاسی و اجتماعی، بصیرت و ولایتمداری و نیز پاسخ مناسب بر تبلیغات دروغین دشمنان است.

وی با بیان اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، گفت: این قشر باید در راستای آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش و همت مضاعفی داشته باشند.

دستباز، حضور بانوان در انتخابات را با توجه به نقش محوری آنها در خانواده ترغیبی برای حضور سایر اعضای خانواده در انتخابات عنوان کرد و افزود: نتیجه مشارکت گسترده بانوان مشارکت سیاسی فعال و گسترده مردم در اداره جامعه است.

وی بر ضرورت تلاش مضاعف و خستگی‌ناپذیر جهت پاسخگویی به یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام، نظام و انقلاب تأکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل همچنین گفت: خانواده‌ها به ویژه مادران با رعایت ارزش‌های اسلامی، حجاب و عفاف، تقویت روحیه ایثار، صبر، قناعت و پرهیز از تجمل‌گرایی می‌توانند در حماسه‌سازی اقتصادی نقش بی‌بدیل و مؤثری را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه در صیانت از ارزش‌های جامعه، بانوان بی‌بدیل‌ترین نقش را ایفا می‌کنند، افزود: نقش پیشتازی که بانوان ما در عرصه سیاسی و اقتصادی به آن آراسته هستند، نقشی است که عرصه سیاسی ما را می‌تواند به نقطه تحولی تبدیل کند.

دستباز در ادامه با تأکید بر حضور گسترده بانوان در عرصه حماسه‌آفرینی سیاسی و اقتصادی در سالی که رهبر فرزانه انقلاب سال 92 را به همین نام نامیده است، گفت: یکی از اصلی‌ترین جبهه‌های خلق این حماسه‌ها حضور با بصیرت و مشارکت همه‌جانبه بانوان است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.