نمایندگی صندوق ضمانت به اتاق تعاون استان زنجان واگذارشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‏گذاری تعاون کشوردر جلسه کار گروه اشتغال استان گفت: قبل از تشکیل وزارت تعاون و بعد از آن صندوق تعاون کشور تا سال 88 در بخش تعاون به عنوان یک موسسه اعتباری فعالیت داشت.

میمنت‏آبادی با اشاره به اینکه اساس‏نامه صندوق تعاون براساس سیاست‏هایی تغییر یافت، افزود: بر این اساس دو موسسه بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‏گذاری تعاون ایجاد شد.

وی با بیان اینکه کار گروهی و تعاونی مزایا و معایب ویژه خود را دارد،ادامه داد: در حال حاضر سهم تعاونی در بخش اقتصاد فقط 10 درصد است.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‏گذاری تعاون کشور با اشاره به اینکه همه دستگاه‏های دولتی به تعاونی‏ها بیش از سایر بخش‏های خصوصی و غیر دولتی توجه کنند،تصریح کرد: افرادی که برای تشکیل تعاونی اقدام می‏کنند، معمولا افراد کم توان مالی هستند.

میمنت‏ّآبادی با اشاره به اینکه صندوق ضمانت با هدف صدور انواع ضمانت نامه‏های مورد قبول بانکی در کشور ایجاد شده است،گفت: در حال حاضر نمایندگی و اختیارات این صندوق به اتاق تعاونی استان زنجان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صندوق ضمانت سرمایه‏گذاری تعاون کشور دو نمایندگی در استان زنجان دارد، خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون و اتاق تعاون استان زنجان نمایندگان این صندوق در استان است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.