هافبک سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قرعه فينال جام حذفي قرعه خوبي براي پرسپوليس بود و بايد نهايت استفاده را از ميزباني اش ببرد.

عليرضا امامي فر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من قرعه کشي فينال جام حذفي و انتخاب ورزشگاه آزادي براي پرسپوليس قرعه خوبي بود و  پرسپوليس بايد از اين امتياز نهايت استفاده را ببرد. به نظر من شانس به پرسپوليس رو کرده و بايد قدر اين شانس عالي را بدانند و به راحتي آن را از دست ندهند تا هم افتخاري براي خودشان کسب کنند و هم دل هواداران را شاد کرده و به آسيا بروند.

هافبک سابق تيم پرسپوليس در مورد سپاهان گفت: سپاهان علاوه بر جام حذفي در آسيا و ليگ برتر هم حضور دارند و فشار بيشتري را نسبت به پرسپوليس حداقل به لحاظ فيزيکي تحمل مي کنند. پرسپوليسي‌ها بايد تمام تلاش خودشان را براي موفقيت در اين ديدار انجام دهند چون فشار آنچناني روي آنها نيست و بايد بهترين نتيجه را بگيرند قهرمان شوند و اگر چنين اتفاقي نيافتد و قهرمان نشوند، شرايط جالب براي آنها وجود نخواهد داشت.

وي در مورد شانس قهرماني پرسپوليس در جام حذفي گفت: بازيهايي که يان اواخر از  پرسپوليس ديده ام، چنگي به دل نزد. اميدوارم در روز بازي با سپاهان در فينال جام حذفي شرايط بهتري داشته باشند و انگيزه به کمک آنها بيايد ضمن اينکه از نظر بدني هم بازيکنان پرسپوليس را در شرايط خوبي نديده ام اميدوارم وضعيت تيم تا روز فينال بهتر شود در اين بازي خاص انگيزه خيلي مهم است و يحيي گل محمدي بايد اين انگيزه را به تيمش تزريق کند تا بهترين عملکرد را مقابل سپاهان داشته باشند.

امامي فر افزود: پرسپوليس تيم بزرگي است و تحت هر شرايطي پرسپوليس است.
تيم بزرگ بايد در روزهاي بزرگ خودش را نشان بدهد و نتيجه بگيرد پرسپوليس روز سرنوشت سازي را مقابل سپاهان در فينال جام حذفي دارد و بايد تلاش كنند تا در اين بازي مهم و حساس موفق شوند و سهميه آسيا را بگيرند پرسپوليس در اين فصل جايي در ليگ قهرمانان آسيا نداشت و بايد تلاش كنند تا فصل آينده در ليگ قهرمانان آسيا حاضر باشند چون اين مسئله از نظر اعتبار بين المللي هم براي پرسپوليس خيلي مهم است.

وي در مورد خداحافظي مهدي مهدوي كيا در فينال جام حذفي گفت: نظر خودم اين بود كه اين اتفاقات نبايد براي مهدوي كيا مي افتاد و نبايد به اين شكل از تيم كنار گذاشته مي شد در استقلال مي بينيم كه امير قلعه نوعي به فرهاد مجيدي بازي مي دهد و حتي براي چند دقيقه هم كه شده او را به زمين مي افتد و همين اتفاق بايد براي مهدوي كيا هم مي افتاد، مهدوي كيا شناسنامه و شخصيت پرسپوليس است و به هر حال براي تيم خيلي مثمرثمر بود.

امامي فر در پايان گفت: مهدوي كيا حتي اگر از نظر فني و تاكتيكي هم براي تيم مؤثر نبود اما به لحاظ شخصيتي براي پرسپوليس خيلي مهم بود و بايد كاري مي كردند تا او به شكل بسيار بهتري از فوتبال خداحافظي كند چون زحمات بسيار زيادي براي فوتبال ما كشيده و مردم با او خاطرات زيادي دارند اميدوارم حالا كه مهدوي كيا چنين تصميمي گرفته، بازي خداحافظي اش با قهرماني پرسپوليس همراه باشد تا يك روز خاطره انگيز براي خودش و هواداران تيم رقم بخورد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار