مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا در تایلند برگزار شد و حریفان ملی پوشان کشورمان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق قرعه کشی مسابقات جودو قهرمانی آسیا، در وزن منفی 60 کیلوگرم بهزاد وحدانی باید به مصاف (چاندون کومارا) از سریلانکا برود. وی در صورت پیروزی به مصاف (تسای مینگ ین) از چین تایپه خواهد رفت. وحدانی در صورت پیروزی در این دو مبارزه برای سرگروهی در یک مبارزه سخت باید با "بولدباتار" نفر پنجم دوره قبل آسیا و 21 رنکینگ جهانی پیکار کند.

در وزن منفی 66 کیلوگرم، احسان بهرامیان در دور اول استراحت دارد و سپس در یک مبارزه سخت به دیدار (تامورخولاگ داوادورج) از مغولستان خواهد رفت.

سعید ملایی در وزن منفی 73 کیلوگرم در دور نخست استراحت دارد و سپس با (عزت کوباکوف) از قرقیزستان مبارزه می کند.

براساس این گزارش، امیرقاسمی نژاد در وزن منفی 81کیلوگرم ، با (مشعل سعیبی) از کویت پیکار دارد. وی در دور دوم باید با (عزیزکالکامانولی) از قزاقستان روبه رو شود.

در وزن منفی 90 کیلوگرم ، محمد جمالی در دور نخست استراحت دارد و سپس باید با (رمردینکو) از امارات پیکار کند. (اسلام بازبايف) نفر 26 رنکینگ جهانی از قزاقستان حریف بعدی وی است.

در وزن منفی 100کیلوگرم، جواد محجوب دور نخست را استراحت دارد و سپس به دیدار برنده جودوکاران تایلند و اندونزی خواهد رفت. وی در صورت پیروزی در این دیدار به نیمه نهایی راه خواهد يافت که در این مرحله یکی از جودوکاران ژاپن، ازبکستان، چین یا قرقیزستان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن 100+ کیلوگرم جعفر پهلوانی 18 ساله در دور نخست به مصاف (حسین میسری) از کویت می رود و در صورت برتری باید با (بتسورینام سریجا) نفر 33 رنکینگ جهان مبارزه کند.

رقابتهای جودو قهرمانی آسیا از 30 فروردین به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می شود.
برچسب ها: جودو ، آسیا ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار