مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي با حضور در واحدهاي صنعتي منتخب در شهرك صنعتي خيام نيشابور بر عزم جدی این شرکت در تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب تأکید کرد.



علي سليماني در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي، تلاش در جهت تحقق این شعار را تکلیفی برای همه خدمتگذاران کشور برشمرد.

سليماني توسعه و آماده سازی زیرساخت شهرکها و نواحی صنعتی، حمایت از صنایع کوچک و متوسط، اصلاح بهبود مدیریت، شناسایی و ظرفیت سنجی خوشه های صنعتی کسب و کار و زنجیره های ارزش و آموزش صنعتگران استان را از مهمترین برنامه های کاری این شرکت در سال جاری به منظور تحقق پیام رهبری عنوان کرد.

سليماني دستیابی به این پیام را نیازمند همکاری و همدلی کلیه مسئولان دستگاه های اجرایی و به ویژه متولیان بخش صنعت دانست و اظهار امیدواری کرد: با تشویق و تکریم سرمایه گذاران ایرانی در سال جاری زمینه پویایی بخش صنعت و ایجاد اشتغال پایدار فراهم شود.

سليماني با اشاره به فراهم شدن کلیه زیرساختهای مورد نیاز در شهرکها و نواحی صنعتی برای سرمایه گذاری، خاطر نشان کرد: استان خراسان رضوي با دارا بودن 37 شهرک و ناحیه صنعتی آماده استقبال از سرمایه گذاران داخلی و تولید کنندگان ملی برای دستیابی به فرموده رهبر معظم انقلاب است.


برچسب ها: مدیر ، عامل ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.