رئیس هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران گفت: گرانی هزینه های دندانپزشکی مربوط به گرانی تجهیزات و مواد است و دندانپزشکان نقشی در این موضوع ندارند.

 به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران دکتر بیژن اخوان آذری رئیس هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران در مراسم گرامیداشت روز دندانپزشک (23 فروردین) که شب گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد گفت : دندان پزشکان هیچ نقشی در گرانی خدمات دندانپزشکی ندارند .
 
وی با اشاره به اینکه علت گرانی خدمات دندانپزشکی در کشور ، گرانی وسایل و تجهیزات دندانپزشکی است یادآور شد : در این عرصه دندانپزشکان نقشی نداشته اند .
 
رییس هیات مدیره انجمن دندانپزشکی ایران تصریح کرد : دندانپزشکان که ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی به جامعه هستند در شرایط کنونی اقتصادی ، تجهیزات دندانپزشکی و مواد را با افزایش صد درصدی قیمت خریداری میکنند .
 
وی با بیان اینکه علاوه بر افزایش هزینه های مواد و تجهیزات دندانپزشکی ، به دلیل افزایش قیمت ارز که نقش مستقیمی در افزایش لوازم و تجهیزات دندانپزشکی داشته است ادامه داد: دندانپزشکان باید مالیات زیادی را در این عرصه پرداخت نمایند .
 
دکتر اخوان آذری با اشاره به تاسیس انجمن دندانپزشکی در  50 سال قبل اظهار کرد: از پنجاه سال قبل  تا کنون شانزده انجمن راه اندازی و با جامعه دندانپزشکی کشور همکاری دارند که هر کدام با تلاشهای بسیار اعتبارات خود را تامین کرده و کمکی از دولت دریافت نمیکنند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه یکسال و هفت ماه برای اخذ مجوز هیات مدیره جدید منتخب جامعه انجمن دندانپزشکی طول کشید یادآور شد : هیات مدیره قبلی با تمام توان توانست سه سال بطور مداوم در خدمت جامعه دندانپزشکی کشور باشد.
 
رییس هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم تا با کاهش هزینه های خدمات درمانی ، مردم بتوانند از خدمات جامعه دندانپزشکی کشور بطور کامل بهره مند شوند./ع2
برچسب ها: دندان ، هزینه ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار