رئیس سازمان میراث فرهنگی با اعلام برگزاری مراسم تجلیل از اعضاي ستاد تسهیلات سفرهای کشور در ورزشگاه آزادی، خواستار پیگیری حقوقی کارشکنی برخی افراد غیر مسئول در این زمینه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ستاد تسهیلات سفرهای کشور، محمد شریف ملک زاده گفت: خوشبختانه به رغم برخی کارشکنی ها برای دلسرد کردن خادمان زحمت کش ستاد تسهیلات سفرهای کشور و جلوگیری از برگزاری مراسم تجلیل از این عزیزان، شاهد حضور رئیس جمهور دلسوز و مردمی، جمعی از اعضاء محترم هیات دولت، تمامی دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفرهای کشور و ده ها هزار خادم سفر از سراسر کشور در این مراسم بودیم.
وی افزود: این درحالی است که ما دعوت عمومی نداشتیم و اگر قصد دعوت عمومی از تمامی خادمان سفر را داشتیم نیاز به مکانی با ظرفیت میلیونی بود.
ملک زاده با اشاره به حضور همه دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفرهای کشور در این مراسم اظهارداشت: از تمامی این عزیزان که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی آفریننده حماسه خدمت شدند صمیمانه تشکر می کنیم.
وی تاکید کرد: بدون شک مراسم با شکوه تجلیل از خادمان سفر در ورزشگاه آزادی تجدید بیعتی با مقام معظم رهبری و لبیک به فرمایشات معظم له در خصوص نوروزی شاد برای مردم بود.
معاون رئیس جمهور با گلایه از برخی اظهار نظر های غیر کارشناسی و غیر منصفانه و انعکاس آن ها در رسانه ها و خوراک برای بنگاه های دروغ پراکنی و معاند نظام در خارج از کشور اظهارداشت: دست اندرکاران ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور مجدانه خواستار پیگیری حقوقی این موضوع از سوی دولت خدمتگذار و به ویژه ریاست محترم جمهور هستند.
وی تصریح کرد: امیدواریم از این پس اظهار نظر ها و اعلام اخبار و گزارش های رسانه ای مبتنی بر مستندات درست و متکی به حقیقت باشد تا خدای ناکرده شاهد دلسردی و تلخ کامی خادمان سفرهای کشور و بی انگیزه ساختن آنان در خدمت رسانی به هم وطنان نباشیم. البته این جانب به خاطر مصالح نظام  به بعضی از مکاتبات و نامه هایی که از سوی بعضی از سازمان ها و دستگاه ها به این سازمان و دستگاه های متولی سفر ارسال شده است اشاره نخواهم کرد.
گفتنی است؛ مراسم ستاد تسهیلات سفرهای کشور در ورزشگاه  یکصد هزار نفری آزادی بعد از ظهر روز پنج شنبه 29 فروردین ماه  با حضور تمامی اعضاء و متولیان سفرهای کشور برگزار شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار