تاج دالبری این کاناپه مشکی حالتی گوتیک به این اتاق داده است و تقابلی با دیوار آجری ایجاد کرده است.

در این مطلب به گردآوری ایده ها و طراحی هایی پرداختیم که شما می توانید با استفاده از آن ها فضای اتق نشیمن خود را مدرن کرده و از آن لذت ببرید.
 



اتاق نشیمن سفیدرنگ

این اتاق فضایی عالی برای یافتن آرامش است. فضای ساحلی آن – به لطف کفپوش سفید و طوسی، سقف الواری و صندلی راحتی با پارچه رومبلی کتان – برای تعمق و تفکر جای ایده آلی است.





اتاق نشیمن آلبالوئی رنگ

بگذارید جلوه رنگ سفید با قرار دادن مجسمه و حجم های نوری در مقابل پس زمینه ای قوی نمود یابد. خطوط تعریف شده اثر بیشتری به این تقابل می دهند.





اتاق نشیمن هالیوودی قدیمی

روکش های دراپه کتانی به این اتاق جلوه شیکی داده اند، در حالیکه آباژور ایستاده، پارتیشن و گرامافون بر سبک قدیمی آن تأکید می کنند.





اتاق نشیمن کمرنگ

با طیف روشن رنگ ها راحتی و آرامش را به اتاق بیاورید. دیوارهای لیمویی رنگ و مبلمان مدرن با سایه های خنثی به این اتاق حالتی شگفت انگیز و غیرعادی داده اند. پارچه ای که در یک سوی پلکان آویزان شه است، سبک غیرعادی و آرامش بخش این اتاق را تمام می کند.





اتاق نشیمن ناواهو


راه های کلاسیک در این اتاق با هم هماهنگی دارند و به این کاناپه و بقیه رنگ های خاکی اتاق، حال و هوای بومی آمریکا را می دهند که گرم و آرامش بخش است.





اتاق نشیمن آبی زیبا

سایه های عمیق آبی در این اتاق با این پارچه های مرغوب بهترین نمود را یافته اند، پارچه هایی همچون مخمل و ابریشم با این رنگ زیبا به اتاق جان داده اند.





اتاق نشیمن سبک گوتیک

تاج دالبری این کاناپه مشکی حالتی گوتیک به این اتاق داده است و تقابلی با دیوار آجری ایجاد کرده است.





اتاق نشیمن آبرنگی

کاناپه مخملی خوشرنگ به جلوه لوکس این اتاق می افزاید. خود اتاق ملهم از طراحی باغچه است که حس اسرارآمیز رشد را القا می کند.





اتاق نشیمنی با بافت های گوناگون

همنشینی مبلمان دهه پنجاه و اشیای قدیمی تر از جمله اشیای قبیله ای از قاره آفریقا و مجموعه ای از ظروف سفالی، نمای منحصر بفردی ایجاد کرده اند. قالی کرکدار هم با همه آنها تضاد ایجاد کرده است.





اتاق نشیمن عجیب پر رنگ و لعاب


ملال آور نباشید! رنگ های شاد و جذاب و مبلمان و لوازم جالبی در اتاق نشیمن خود قرار دهید. این اتاق، یک اتاق معمولی نیست.
برچسب ها: بازار ، دکور ، مبل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار