تکواندوکار حاضر در اردوی تیم ملی گفت: با حضور در همه پیکارهای انتخابی تیم ملی و تمرینات شانس زیادی برای قرار گرفت در ترکیب اصلی تیم ملی تکواندو را دارم.

مسعود حجی زواره در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: همه به جز یوسف کرمی در اردوی تیم ملی تکواندو حضور دارند و تمرینات تیم ملی به صورت مطلوبی برگزار می شود و از آن راضی هستم و از لحاظ آمادگی هم از ظرایطم رضایت دارم. این دور از اردوها تا زمان اعزام به تورنمنت اسپانیا برگزار می شود.

وی گفت: برای دریافت روادید اسپانیا مصاحبه کرده ایم و فکر نمی کنم مشکلی برای دریاقت آن داشته باشیم. کادر فنی تیم ملی تکواندو هم در این مدت برای آمادگی بازیکنان وقت گذاشته و امیدوارم بتوانیم در تورنمنت اسپانیا و مسابقات جهانی به نتیجه لازم برسیم.

حجی زواره در مورد رقیبش علیرضا نصر آزادانی و حضور در ترکیب اصلی تیم ملی برای مسابقات جهانی مکزیک تصریح کرد: روزانه دو نوبت تمرین می کنیم به طور حتم هر بازیکنی که بهتر باشد برای رقابت های جهانی انتخاب خواهد شد. هر تکواندوکاری که با بیشترین و بیشترین تمرکز در تمرینات حضور داشته باشد بهترین نتیجه را نیز خواهد گرفت.

وی افزود: چرا نباید برای مسابقات جهانی انتخاب شوم؟ در همه رقابت های انتخابی شرکت کرده و همه حریفانم را مغلوب کرده ام اما تورنمنت اسپانیا تکلیف وزن پنجم تیم ملی را مشخص می کند.

دارنده نشان نقره رقابت های قهرمانی آسیا پیش بینی اش در مورد نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان گفت: با بهترین نفرات در مسابقات جهانی شرکت می کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه را هم کسب کنیم . پتانسیل کسب عنوان قهرمانی را در رقابت های جهانی داریم اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

وی که آرزوی نخستین حضور در رقابت های جهانی را دارد، افزود: تا به حال در مسابقات جهانی شرکت نکرده ام  اما در پیکارهای جام جهانی 2012 آروبا همراه با تیم ملی نایب قهرمان  شدیم.دو هفته تا اعزام به اسپانیا باقی مانده که تا آنموقع به آمادگی کامل می رسیم./آق
 

برچسب ها: تکواندو ، تمرین ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار