معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از اجرایی شدن بیش از 90 درصد از پروژه‌های عمرانی سفر رهبری به این استان خبر داد.

 به گزا رش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، عطاءالله قادری در نشست ستاد پیگیری مصوبات سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی از اجرایی شدن بیش از 90 درصد از پروژه‌های عمرانی سفر رهبری به این استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف؛ فضاهای آموزشی، راه‌سازی، منابع آب، آب‌رسانی، کشاورزی بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های سفر رهبر انقلاب خوب عمل کردند، افزود: برگزاری سریع مناقصات و فراهم کردن ساز و کار لازم به منظور اجرای این طرح‌ها برای برخورداری سریع‌تر مردم از برکات سفر ضروری بوده که اکثر دستگاه‌ها در این زمینه خوب عمل کردند.

قادری تصریح کرد: البته آغاز سریع اجرای پروژه‌ها به این معنا نبوده که به هر قیمتی پیمانکاران برای اجرای طرح‌ها ورود کنند و باید سود معقول برای پیمانکاران پروژه‌های عمرانی تعیین شود.

وی با بیان اینکه قیمت اجرای پروژه‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی تا در کمیسیون فنی رد نشود، افزود: برخی از پروژه‌ها نیازمند تغییر کاربری بوده که باید تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌ها به منظور تغییر کاربری‌ها تدبیر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها به خاطر ماهیت و اجرای آن در منطقه خاص با حضور استاندار آغاز خواهد شد، گفت: بر همین اساس گاز رسانی و آسفالت روستای شهید پرور چخماقلوی مانه و سملقان در هفته آینده با حضور استاندار اجرایی خواهد شد.

وی همچنین بر نصب تابلو در اجرای پروژه‌های سفر رهبری تاکید کرد و افزود: باید عظمت و برکات سفر رهبر انقلاب اسلامی از طرق مختلف به مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

قادری با اشاره به اینکه عمده پروژه‌های سفر رهبری به استان آغاز شده است، در عین حال یادآور شد: برق منطقه‌ای، امور عشایر، اوقاف و امور خیریه و نوسازی از جمله دستگاه‌هایی بوده که هنوز تعدادی از طرح‌های سفر رهبری را اجرایی نکرده‌اند که با ابلاغ اعتبارات باید زمینه‌های اجرای این پروژه‌ها را فراهم کنند./ب

برچسب ها: پروژه ، سفر ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.