معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: 62 مکان ورزشی آذربایجانشرقی در راستای دستورالعمل اجرایی ماده 88 مقررات دولتی به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، فرج الهی در نشست دبیران هیاتهای ورزشی استانی افزود : سال 91 ، ورزش آذربایجانشرقی با کمبود بی سابقه اعتبارات ورزشی مواجه بود ولی در سال 91 ، هیاتهای ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان با مدیریت اصولی هزینه های مالی و جذب درآمدها توانست از این شرایط سخت عبور کند.

وی تصریح کرد : در ابتدای سال 92 مبالغ مناسبی برای تامین بخشی از هزینه های با حساب هیاتهای ورزشی استانی و تمامی شهرستانها واریز شده است و پیگیر افزایش این مبالغ و اعتبارات هستیم.

 فرج الهی افزود : مهمترین مشکل کمی اعتبارت ورزشی در استان را کمی بیمه شدگان و ورزشکاران سازمان یافته در استان است .

وی تصریح کرد : در سال 91 ، ورزش آذربایجانشرقی یکصد و شش هزار نفر بیمه شده و ورزشکار سازمان یافته را به وزارت اعلام کرده ولی این در حالی است که در استانهای دیکر این تعداد بسیار بالاتر است و این در دریافت اعتبارات ورزشی از وزارت بسیار مهم است.

وی سال 92 را سال توسعه ورزش همگانی ، قهرمانی ، روستایی و عشایری و توجه به بخش بانوان دانست و گفت : در سال 92 باید با مدیریت اعتبارات در راستای توسعه ورزش استان در تمامی بخشها گام برداشت و 30 دردصد این اعتبارات به بخش بانوان اختصاص داد.

اکبر فرج الهی درباره واگذاری اماکن ورزشی استان به بخش خصوصی و کمک به توسعه ورزش استان گفت : 62 مکان ورزشی آذربایجانشرقی در راستای دستورالعمل اجرایی ماده 88 مقررات دولتی به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی افزود : بر اساس دستورالعمل اجرایی ماده 88 قانون تنظیم مقررات مالی دولت ، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در نظر دارد اداره و بهره برداری تعدادی از اماکن ورزشی را بصورت مزایده به بخش خصوصی واگذار نماید.

وی افزود : متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با آدرس www.e-a-sport.ir اطلاعات لازم را و زمان تحویل مدارک را کسب کنند.

وی تصریح کرد : سالنهای و اماکن ورزشی شهرستانهای تبریز ، اهر ، شبستر ، اسکو ، بناب ، مرند ، کلیبر ، بستان آباد ، جلفا ، هشترود ، ورزقان ، هریس ، سراب ، مراغه ، آذرشهر ، ملکان ، میانه و چاراویماق در این مزایده قرار دارند.

وی افزود : در این مزایده قیمت پایه و قیمت تایم ها بر اساس قیمت کارشناسی است و سالنهایی که در سال 91 در اختیار هیاتهای ورزشی بوده و در درآمد زایی خوبی داشته اند همچنان با هزینه کارشناسی پایین در اختیار هیاتهای ورزشی خواهد بود./ب

برچسب ها: واگذاری ، مکان ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.