سعید پیردوست گفت: در "عصر پاییزی" به تحریک عده‌ای، جنجالی علیه من و مدیرعامل برپا می‌شود.

سعید پیردوست بازیگر مجموعه "عصر پاییزی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش خود گفت: در "عصر پاییزی" صاحب کارخانه‌ای هستم که عده‌ای کارگر برای من کار می‌کنند.

وی افزود: در ادامه ماجرا یک نفر از کارگران را علیه من و مدیرعامل تحریک می‌کند تا مانع از اهداف ما شوند.

پیردوست با اشاره به ایجاد موقعیت‌های طنز در "عصر پاییزی" اظهار داشت: کار کمدی صرف نیست اما در خودش ایجاد لحظه‌هایی طنز را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: بازی من در کارخانه‌ای در لوکیشنی در کرج شروع و به پایان می‌رسد و اکنون بازی من در عصر پاییزی تمام شده است.

این بازیگر با اشاره به چگونگی ورود و حضور خود در این سریال گفت: از گذشته با اصغر نعیمی کارگردان "عصر پاییزی" دوست بودم که با دعوت او برای بازی در نقش صاحب کارخانه، من هم به این پروژه پیوستم.

پیردوست در خصوص جوانان سریال "عصر پاییزی" ابراز داشت: بازی من با عده‌ای دیگر در کارخانه‌ای اتفاق می‌افتد که با جوانان این مجموعه تداخل بازی ندارم ولی همه آنان جزء بازیگران خوب و فعال این عرصه هستند.

گفتنی است، "عصر پاییزی" به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی جمال شیرمحمدی در 50 قسمت در گروه مجموعه‌‌های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که برای پخش در سال 92 از این شبکه در حال حاضر تولید می‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار