مديركل راه و شهرسازي استان مازندران از عمليات اجرايي احداث 67 كيلومتر راه اصلي با اعتباري بيش از 200 ميليارد ريال در اين استان خبر داد .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، سيد علي اسد با بيان اين مطلب اظهار داشت : مازندران با دارا بودن 10هزار و 100 كيلومتر راه اصلي ، فرعي و روستايي تنها استاني است كه از طريق سه محور ارتباطي هراز ، كندوان و سوادكوه با مركز كشور در ارتباط بوده و از سوي ديگر اين استان به عنوان يكي از سرسبزترين و زيبا ترين مناطق طبيعي كشورمان محسوب مي شود كه اين امر موجب شده تا محورهاي ارتباطي مازندران يكي از پرترافيك ترين محورهاي ارتباطي كشور باشد.
وي در ادامه در خصوص عمليات راهسازي در مازندران اظهار داشت : پيش بيني مي شود با برنامه ريزي از قبل تعيين شده در امسال عمليات اجرايي ساخت 35 كيلومتر ديگر نيز اجرايي شود.
قائم مقام وزير در مازندران خاطر نشان كرد : راههاي اصلي دوآب - خطيركوه ، اسلام آباد - گهرباران ، نوشهر - كجور ، گلوگاه - دامغان - نيالا ، تنكابن - قزوين - الموت و ... از جمله محورهايي هستند كه در دست احداث هستند.
مهندس اسد اضافه كرد: لذا با عنايت به موارد ياد شده و جايگاه خاص محورهاي ارتباطي استان لازم است تا ضمن توجه ويژه به اين محورها ، در زمينه اختصاص اعتبار با نگاه ملي سهم بيشتري براي سرعت بخشيدن به فعاليتهاي راهسازي لحاظ شود.
وي در خاتمه عنوان كرد : با وجود اينكه اين اداره كل در سال گذشته با كاهش تخصيص و كمبود اعتبار مواجه بوده ولي توانسته به بهترين شكل و با حمايت همه جانبه مسؤلين استاني و كشوري وظايف خود را به خوبي انجام دهد و اميد آن داريم با فضل و ياري خداوند متعال و تامين اعتبارات لازم پروژه هاي در دست احداث را هر چه سريع تر تكميل و آماده بهره برداري نماييم.
برچسب ها: اعتبار ، مازندران ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار