سرپرست مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از حضور بیش از هزار و 400 شرکت کننده در مرحله کتبی سومین المپیاد قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه خبر دا

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، اصغر شعاعی با بیان اینکه مرحله کتبی سومین المپیاد قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه امروز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این آزمون به طور سراسری در ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور نفرات برتر این مرحله از مسابقات، در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: این جشنواره در پائیز 92 و در بین تمام مراکز آموزش عالی کشور برگزار خواهد شد.

سرپرست مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه مرحله کتبی سومین المپیاد قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه دارای 25 سوال چهار گزینه‌ای و دو سوال تشریحی است اعلام کرد: در صورت همسان بودن امتیازات، سئوال‌های تشریحی تصحیح خواهد شد.

وی افزود: نتیجه این آزمون در روز دوشنبه مورخ دو اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد، این در حالی است که بیش از هزار و 400 نفر در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

برچسب ها: قم ، قرآن ، عترت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.