در مراسمی با حضور دکتر طریقت منفرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخش اطفال و نوزادان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) به نام دکتر عباس مومن زاده نامگذاری شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ در این مراسم که به منظور بزرگداشت مقام استاد دکتر عباس مومن زاده اولین رئیس بخش اطفال و نوزادان مرکز پزشکی امام حسین(ع)  با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه و تنی چند از مسئولین برگزار شد، از تابلوی این بخش که به نام این استاد مزین شده است پرده برداری شد.
 
براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم دکتر قیداری رئیس مرکز پزشکی امام حسین (ع) ضمن بزرگداشت مقام شامخ استاد مومن زاده تقدیر از ایشان را مایه افتخار برشمرد.
 
برپایه این گزارش، دکتر سیاری مدیر گروه اطفال و نوزادان دانشگاه نیز ضمن قدردانی از استاد گرانقدر دکتر مومن زاده گفت: از ویژگی های لازم برای یک پزشک که موجب رضایتمندی مردم و مراجعان وی شود در وهله اول نحوه صحیح ارتباط با بیمار است و بعد از آن ویژگیهایی نظیر وفای به عهد، برخورداری از اخلاق حرفه ای، پاسخ گو و صبور بودن، وقت گذاشتن و سخت کوشی، تلاش برای درک احساسات، همدلی و قدرت  لازم  برای تبادل اطلاعات حایز اهمیت می باشند.
 
وی تاکید کرد: رفتار یک پزشک باید برای بیمار آرام بخش باشد و خدا را شاکر باشید که توفیق خدمت به بیماران را به ما عطا کرده است.
 
براساس این گزارش، دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز اظهار داشت: دکتر مومن زاده یکی از اساتید مورد علاقه بنده هستند که عشق به طبابت از ایشان به من منتقل شده است .
 
وی افزود: استاد مومن زاده هم از بعد تخصصی و هم از بعد اخلاقی یکی از بهترین ها هستند و ما تلاش کردیم که شاگردان خوبی در کنار ایشان باشیم  و گرامیداشت مقام استاد از وظایف اصلی ما در دانشگاه است.
 
برپایه این گزارش، در انتهای این مراسم دکتر عباس مومن زاده نیز ضمن بیان سخنانی از ریاست دانشگاه و ریاست بیمارستان امام حسین (ع)  که ایشان را مورد تفقد قرار دادند قدر دانی کرد.
 
گفتنی است: در پایان این مراسم با حضور مسئولان از تابلوی بخش اطفال و نوزادان مرکز پزشکی امام حسین(ع) که به نام استاد عالیقدر دکتر عباس مومن زاده نامگذاری شده بود پرده برداری شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار