فرمانده هنگ مرزی ارومیه با بیان اینکه 27 هزار کیلو و 744 گرم تریاک در سال گذشته کشف شده است، گفت: این رقم در سال قبل از آن 3 هزار و 244 گرم گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن ارومیه ، شهروز رحمانی در نخستین نشست خبری هنگ مرزی ارومیه در سال جاری که در دفتر فرماندهی این هنگ برگزار شد، اظهار داشت: کشف سلاح، سیگار، مواد سوختی، گیرنده‌های ماهواره‌ای و دستگیری متجاوزان مرزی توسط مأموران هنگ مرزی در سال گذشته موفقیت آمیز بود.

وی با بیان اینکه 27 هزار کیلو و 744 گرم تریاک در سال گذشته از حوزه استحفاظی هنگ مرزی ارومیه کشف شده است، گفت: این رقم در سال قبل از آن 3 هزار و 244 گرم گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به میزان کشف هروئین در دو سال گذشته توسط مأموران هنگ مرزی ارومیه، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 35 هزار و 30 گرم هروئین کشف شده است و کشف آن در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از آن 10 هزار و 808 گرم افزایش یافته است.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه افزود: در 12 ماه سال گذشته 611 هزار گرم حشیش و یک هزار و 688 پاکت سیگار قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی ارومیه کشف شده است.

وی کشف و ضبط مواد سوختی قاچاق را از سایر کشفیات در حوزه استحفاظی هنگ مرزی ارومیه عنوان کرد و ابراز داشت: کشف مواد سوختی در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن افزایش چشمگیری داشت به طوری که در 12 ماه سال گذشته 459 هزار و 801 لیتر مواد سوختی کشف شد.

رحمانی ادامه داد: در سال گذشته جمع‌آوری گیرنده‌های ماهواره‌ای در مناطق روستایی و سایر نقاط حوزه استحفاظی هنگ مرزی ارومیه در دو مرحله انجام شد و یک هزار و 958 دستگاه گیرنده ماهواره جمع‌آوری شد./س

برچسب ها: ارومیه ، هنگ مرزی ، گرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.