فرماندار شهریار گفت: مجموعه مدیریتی فرمانداری با دقت تمام فعالیت ادارات زیر مجموعه خود را رصد می کند و در صورت سستی در حفظ آرمان های انقلاب و مسئولیت های واگذار شده، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  ضمن اشاره به ضرورت سعی و تلاش مسئولین ادارات این شهرستان تا آخرین لحظه مسئولیت های مدیریتی خود اظهار داشت: بطور طبیعی با نزدیک شد به انتخابات، تغییرات مدیریتی و اجرایی نیز از هر دوره انتخاباتی حاصل می شود که امید آن داریم این طرز تلقی و ذهنیت باعث سستی و کم کاری در عرصه مدیریتی مسئولین ادارات این شهرستان نشود و همچنان با تمام قوا به حس انجام وظایف خویش بیندیشند.

 وی در ادامه افزود: قاطعانه اعلام می کنیم در صورت رخوت و سستی مسئولین در انجام وظایف محوله، برخوردهای جدی مقتضی صورت خواهد گرفت و برخی گمان نکنند در اواخر  عمر مدیریتی خود، نظارت بر عملکرد آنها کم رنگ خواهد بود.

 جوهری در نهایت تصریح کرد: امید است با استعانت از الطاف الهی، کلیه مسئولین شهری شهریار، همچون گذشته با تلاش، همیاری و هم افزایی کلیه مسئولین ادارات در راستای بالندگی و شکوفایی هر چه بیشتر این منطقه، تمهیدات و اقدامات مثبت و سازنده خود را استمرار بخشند./ل

برچسب ها: مجموعه ، فعالیت ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار