وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: با شناختی که از مدیریت این دانشگاه دارم، امر تثبیت جایگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران بدون هیچ هزینه‌ای و با تدبیر انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس علمي باشگاه خبرنگاران، دکتر کامران دانشجو در این دیدار افزود: دولت‌های نهم و دهم در تمامی زمینه‌ها خدمات خوبی به کشور ارائه داده است، اما متاسفانه هم اکنون از سوی بسیاری از افراد و رسانه‌ها مورد هجمه شدید قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مشهد قدس که فرمودند دولت بعدی باید در کنار نقاط مثبت دولت فعلی نقاط ضعف آن را نداشته باشد، گفت: فرمایش ایشان نشان دهنده و موید نقاط مثبت در دولت است ولی عده‌ای تمام خدمات دولت را با بی‌انصافی کامل انکار می‌کنند.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه باید همواره منافع مجموعه نظام را برمنافع بخشی و فردی ترجیح دهیم، افزود: سیاه‌نمایی و انکار خدمات بی‌بدیل این دولت به نفع نظام نیست.

وی پس از استماع نظرات هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران که در این نشست حاضر بودند در خصوص استقلال این دانشگاه از دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران منشا خدمات خوبی برای کشور است به طوری که تعدادی از رشته‌ها و برخی از بیمارستان‌های این دانشگاه در سطح کشور در تراز اول هستند.

وی افزود: در خصوص صدور حکم اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران و تسریع در فرآیند مجدد شروع به کار، دانشگاه همانند گذشته و در طی چهار سال فعالیت دولت دهم در راستای تصمیمات وزیر بهداشت عمل کرده و در جهت منافع فرابخشی و نظام با مسئولان این دانشگاه همکاری می‌کند.

وی تاکیدکرد: پیشرفت‌های علمی و فناوری هشت سال اخیر و کسب رتبه اول تولید علم در منطقه و بالاترین شتاب رشد علمی در جهان در تاریخ آموزش عالی کشور بی‌نظیر است. /س
برچسب ها: دانشجو ، فناوری ، علوم ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار