سیستم فیلترپرسی پتروشیمی منطقه ویژه ماهشهر دقایقی پیش با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره‌برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سیستم فیلترپرسی پتروشیمی منطقه ویژه ماهشهر دقایقی پیش با حضور محمدجواد محمدی‏زاده، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره‌برداری رسید.

برای خرید دستگاه و تجهیزات این پروژه اعتباری بالغ بر 103 میلیارد ریال، برای تامین زیرساخت‌ها و پمپاژ افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و برای تامین تانک‌های بتنی و سرویس‌های مربوطه این سیستم اعتباری بیش از 400 میلیارد ریال برآورد و هزینه شده است.

این پروژه حدود 20 هزار نفر در ساعت و بالغ بر یک‌میلیارد ریال هزینه نیروی انسانی در بر داشته است.

 محمدی‌زاده در سفر امروز خود دو پروژه مجتمع فرهنگی ـ تفریحی خلیج فارس بندر امام با اعتباری افزون بر 186 میلیارد و 450 میلیون ریال و ایستگاه سنجش آلودگی هوا مستقر در شهرداری بندر امام با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 70 میلیون ریال را افتتاح کرد.

وی همچنین افتتاح دیگر طرح‌ها نظیر سیستم پسماندسوز غدیر و سیستم پسماندسوز سایت یک منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر را در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بهره‌برداری از پارک ساحلی بندر امام و سیستم تفکیک زباله‌های شهرستان آبادان را در برنامه‌های امروز خود دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.