رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ابتدای نام نویسی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون، پنج هزار و 105 نفر در حوزه های انتخابیه شهر و روستای استان نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، ابراهیمی در نشست مشترك فرمانداران، معاونان فرمانداري و بخشداران استان گفت: برگزاري انتخابات شكوهمند و قانونمند مهم بوده و از هم اكنون با تدابير و آموزش هاي مناسب، متوليان اين امور آمادگي لازم را كسب كنند.

وي تعداد ثبت نام شوندگان تاكنون را 5 هزار و 105 نفر اعلام كرد و افزود:

از اين ميزان 916 نفر در شهر و چهار هزار و 189 نفر در روستاهاي

مازندران ثبت نام شدند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از بخشداران استان خواست تا شرايط نامزدي در انتخابات شورا هاي اسلامي در روستاها را اطلاع رساني كنند و گفت: كانديداها مي توانند براي ثبت نام به فرمانداري و بخشداري ها مراجعه كنند و مراجعه به دفاتر پيشخوان الزامي نيست.

ابراهيمي با اشاره به آغاز ثبت نام از 26 فرودين ماه سالجاري تصريح كرد: زمان ثبت نام از نامزدهاي چهارمين دوره شوراهاي اسلامي ساعت 20 روز يكشنبه، يكم ارديبهشت به پايان مي رسد و اين مهلت تمديد نخواهد شد.

وي مشاركت كانديداها را تاكنون در استان خوب توصيف كرد و گفت: در برخي روستاها انتظار است واجدان شرايط براي حضور در انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي ورود پيدا كنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری مازندران با اشاره به اينكه دشمن از تمامي ابزارهاي رسانه اي و تبليغاتي براي مخدوش كردن انتخابات 24 خرداد ماه كشورمان بهره گرفت، تصريح کرد: دشمنان جمهوري اسلامي ايران براي براندازي و تخريب چهره كشورمان در سطح منطقه و بين الملل به استفاده از جنگ تبليغاتي و عمليات رواني روي آورده اند و به اين وسيله مي خواهند مشروعيت سياسي ايران را كاهش دهند و ضريب اعتماد شهروندان را خدشه دار كنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.